1403/02/01

پیام تبریک رئیس فدراسیون بدنسازی به افتخارآفرینان کشتی فرنگی در بازیهای المپیک توکیو

به دنبال درخشش کشتی گیران فرنگی کار ایران در المپیک توکیو، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این موفقیت ها را به مدال آوران این تیم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در پیامی موفقیت های تیم ملی کشتی فرنگی را به اعضای این تیم، مربیان و فدراسیون کشتی تبریک گفت.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیام خود آورده است: 

کسب دو مدال در کشتی فرنگی بازیهای المپیک توکیو مهر تاییدی بود بر لیاقت کشتی گیران تیم ملی و مربیان این تیم. ستارگانی چون محمدرضا گرایی قهرمان وزن 67 کیلوگرم المپیک و محمدهادی ساروی برنده مدال برنز 97 کیلوگرم این بازیها یک بار دیگر ثابت کردند که ستارگان کشتی ایران در جهان بی مانند هستند و رشته کشتی، همچون همیشه عامل غرور ملت شریف ایران است.

مرور نتایج کشتی فرنگی ایران در المپیک نشان دهنده نقش پررنگ مربیان و مسوولان کنونی این تیم در درخشش ورزشکاران ملی پوش ایرانی است. شاگردان محمدبنا در ادوار اخیر المپیک چهار مدال طلا کسب کردند که این نشان دهنده تاثیر انکارناشدنی کادر رهبری تیم ملی در موفقیت های کشتی گیران فرنگی در سه المپیک اخیر بوده است.

همچنین لازم می دانیم که نتایج درخشان فرنگی کاران ایران در توکیو را به علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی تبریک بگوییم. بدون ریاست مدبرانه دبیر و مدیریت صحیح فدراسیون و تیمهای ملی توسط  ایشان، چنین نتایجی امکان پذیر نبود.

به امید تداوم درخشش کشتی گیران ایران در بازیهای المپیک در رقابتهای کشتی آزاد.

 

عبدالمهدی نصیرزاده