1403/01/10

مراسم تجلیل از پیشکسوتان خراسان رضوی گرامیداشت عید سعید غدیر برگزار شد

رییس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری مراسم تجلیل پیشکسوتان این استان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غیرخم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد اظهار کرد: پیش از برگزاری رقابت‌های بدن‌سازی خراسان رضوی، جمعی از بزرگان و افتخارآفرینان رشته بدن‌سازی و پرورش اندام گرد هم آمدند و ضمن گفت‌وگو در خصوص شرایط رقابت‌های سال‌های اخیر، خاطرات قهرمانی‌ها و افتخارات استان را گرامی داشتند.

رییس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی به عنوان میزبان این برنامه، هدف از برگزاری مراسم را تجلیل از افتخارات و قهرمانی‌های پیشکسوتان استان در آستانه رقابت‌های مذکور عنوان کرد و گفت: سعی در تقویت همدلی و نزدیکی اهالی این رشته داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جایگاهی قابل احترام دارند. آن‌ها افتخار ما و سایر اهالی بدنسازی و‌ پرورش اندام‌ هستند. نزدیکی این اشخاص به هیات که خانه خودشان است، باعث افتخار و کمک به این رشته خواهدبود.

پورآزاد ادامه داد: همدلی در بین اهالی رشته بدنسازی و پرورش اندام به پیشرفت این رشته کمک می‌کند. پیشکسوتان و بزرگان این رشته می‌توانند در این موضوع پیشگام باشند و با تجربه خود به توسعه این رشته و حمایت از قهرمانان آن کمک کنند.

در پایان این مراسم از زحمات آقایان سهراب سرابی ، علی تبریزی ، محمد دادمحمدی ، محمد روزبهان ، ناصر احمدی ، مهدی جعفری و نعمت جوانبخت تقدیر به عمل آمد.