1403/01/31

تقدیر و تشکر فدراسیون بدنسازی از مردم ارومیه و مسئولان برگزار کننده پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی پیامی از کلیه مسئولان برگزار کننده مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام، نخستین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان با حضور هفت تیم داخلی و خارجی و به میزبانی شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار شد تا کشور ایران آغازگر مسابقاتی باشد که تا یک سال قبل، کسی تصور برگزاری آن را نمی کرد.

به همین منظور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وظیفه خود می داند که از کلیه کسانی با  حمایت های مادی و معنوی خود، موجبات شکل گیری این تورنمنت بین المللی را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

بدون حمایت مردم و مسئولان استان آذربایجان غربی برای میزبانی این تورنمنت، قطعا این رقابتها با این کیفیت برگزار نمی شد. به همین جهت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام لازم می داند که مراتب قدردانی و تقدیر خود را از تمامی نهادهای مسئول در برگزاری این رقابتها به عمل آورد. حمایت های بی دریغ محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی راه برای برگزاری این مسابقات را در این استان فراهم آورد. شهردار و فرنامدار ارومیه در تمامی مراحل، حامی برگزاری این رقابتها بودند و برای انجام هرچه بهتر مسابقات باشگاههای جهان، تلاش های فراوانی انجام دادند.

همچنین زحمات شبانه روزی نباید کیومرث پورایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی را نادیده گرفت که تا آخرین لحظات، پیگیر شرایط هرچه بهتر مسابقات بود. علاوه بر تمامی این افراد و نهادها، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی نشان دادند که این استان چه میزان علاقمندی به ورزش دارد و این قابلیت را دارد که بدل به یکی از قطب های ورزش های قدرتی در سطح ایران، آسیا و حتی جهان شود. 

به لطف تمامی این نفرات و مردم ارومیه بود که این شهرستان ورزش دوست توانست برای دومین بار بعد از میزبانی والیبال لیگ ملتها، میزبان یک تورنمنت بین المللی باشد. نباید تلاش های اصحاب رسانه نیز فراموش شود که با پوشش مناسب این مسابقات، خبر از شکل گیری تورنمنتی دادند که در آینده می تواند یکی از مسابقات بزرگ پاورلیفتینگ در سطح جهان باشد.

قطعا تلاش ها و زحمات این افراد هرگز از خاطر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ورزش دوستان کشورمان پاک نخواهد شد.