1403/02/01

نمایندگان اوکراین و نیروی زمینی، قهرمانان دو وزن آخر جام باشگاههای جهان/ نتایج انفرادی تمامی اوزان اعلام شد

در دو وزن آخر رقابتهای پاورلیفتینگ باشگاههای جهان در ارومیه، نمایندگان اوکراین و نیروی زمینی صدرنشین شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،  در آخرین روز رقابتهای پاورلیفتینگ باشگاههای جهان، رقابتهای دو وزن 120- و 120+ کیلو برگزار شد و نمایندگان اوکراین و نیروی زمینی ارتش در صدر این اوزان قرار گرفتند.

رقابتهای این دو وزن در حالی انجام گرفت که سه تیم ملی حفاری ایران، نیروی زمینی ارتش و اوکراین برای قهرمانی شانس داشتند و همین امر، رقابت را در این دو وزن حساس تر از قبل ساخته بود.

در وزن 120- کیلوگرم چهار ورزشکار تیمهای ملی حفاری ایران، نیروی زمینی ارتش،عراق و اوکراین با هم به رقابت برداختند که در مجموع حرکات، آناتولی نوُوپیمن یی از اوکراین با اقتدار و ثبت رکورد 932.5 کیلوگرم در حالی قهرمان این وزن شد که اختلاف او با نفر دوم 100 کیلوگرم بود. عباد کهنسال از نیروی زمینی با 832.5 کیلوگرم دوم شد و راهیل العزاوی از عراق با 815 کیلوگرم عنوان سوم را به خود اختصاص داد. علیرضا رضایی از ملی حفاری نیز با 812.5 کیلوگرم چهارم شد تا رقابت وزن 120+ کیلوگرم حساس تر از قبل شود.

در رقابت حساس وزن پایانی شهرام ساکی از نیروی زمینی ارتش با رکورد 98 کیلوگرم اول شد و 12 امتیاز از آن تیم خود کرد. دمیترو فوفک از اوکراین رکورد 935 کیلو را برجای گذاشت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم، 9 امتیاز برای تیم خود کسب کرد. وحید یگانه از نیروی زمینی ارتش با 857.5 کیلوگرم سوم شد و 8 امتیاز دیگر برای تیم خود تصاحب کرد. ایریدوی زوریگ از مغولستان با 820 کیلوگرم چهارم شد و محمد الزیدی از عراق با 745 کیلوگرم رده پنجم را از آن خود کرد.

در این وزن مهدی مافی غلامی نماینده ملی حفاری ایران نیز حضور داشت که با خطا در حرکت ددلیفت از مسابقه حذف شد تا امتیازی در این وزن  نصیب ملی حفاری نشود.

با توجه به نتایج رقم خورده، ملی حفاری ایران با 51 امتیاز قهرمان شد و نماینده اوکراین( الیمپ اوکراین) با 50 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد. تیم نیروی زمینی هم با 50 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.

نتایج اوزان مختلف و رده بندی تیمها را در فایل پی دی اف ضمیمه مشاهده خواهید کرد.