1403/01/09

تکلیف تیم‌های برتر مسابقات پرورش اندام خوزستان مشخص شد

تیم‌های برتر رقابت‌های قهرمانی پرورش‌اندام باشگاه‌های خوزستان برای حضور در مسابقات کشوری شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، این پیکارها روز پنجشنبه و جمعه، 31 تیرماه و یکم مردادماه به مناسبت یادواره شهدای سلامت، با شرکت بیش از 170 ورزشکار در رشته‌های پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اهواز برگزار شد.

این رقابت‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو روز بصورت منظم برگزار شد که در پایان تیم های برتر این رقابت ها معرفی شدند و نفرات برتر با نظر کمیته فنی استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

گفتنی است که رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک این رقابت‌ها دارای مقام‌های تیمی بودند که در پرورش اندام باشگاه شوک از شهرستان اهواز با کسب 79 امتیاز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه‌ ایران فیزیک از شهرستان اندیمشک توانست با کسب 73 امتیاز مقام دوم را کسب کند و باشگاه ایلیا اهواز با کسب 61 امتیاز سکوی سومی را از آن خود کرد.

در بادی کلاسیک نیز باشگاه‌های ایلیا اهواز با 73 امتیاز تیمی جایگاه نخست را کسب کرد، باشگاه الماس رامهرمز با 37 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و باشگاه ایران فیزیک اندیمشک با 23 امتیاز سوم شد.

در بخش فیزیک باشگاه‌های ایلیا اهواز با 117 امتیاز، باشگاه الماس رامهرمز با 66 امتیاز و مسجدسلیمان با کسب 44 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است در این دور از مسابقات تیم های از شهرستان های آبادان، اهواز، اندیمشک، باغملک، دزفول، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، رامهرمز، شادگان، شوش و شوشتر شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر هر رده حکم و مدال و به تیم های برتر این دوره از مسابقات حکم و کاپ تیمی اهدا شد .