1403/01/10
در راستای رعایت محدودیت های کرونایی در بندرعباس؛

تجلیل از باشگاهها بدنسازی برتر هرمزگان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی/باشگاهها مختلف تذکر کتبی دریافت کردند

هیات بدنسازی وپرورش اندام استان هرمزگان از باشگاهها بدنسازی که محدودیت های کرونایی را رعایت کردند تجلیل کرد و ۳ باشگاه مختلف مشمول دریافت تذکر کتبی شدند

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، طی جلسه ای با حضور حسین اخلاقی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، از  ۳ باشگاه برتر در رعایت شیوه نامه های بهداشتی محدودیت های کرونایی و تعطیلی باشگاه در هفته گذشته تجلیل بعمل آمد. 

در ادامه این جلسه نیز ۳ باشگاه که در روزهای اعمال محدودیت و تعطیلی باشگاه های ورزشی به فعالیت خود ادامه دادند نیز، در جلسه کمیته انصباطی هیات تذکر کتبی دریافت کردند. 

حسین اخلاقی در این باره خاطر نشان کرد: با عنایت به شرایط قرمز کرونایی استان، و با توجه به تصویب ستاد استانی مدیریت کرونا و اعمال محدودیت برای گروه های شغلی مختلف تعطیلی چهار روزه باشگا ها (در روزهای سه شنبه لغایت جمعه،  ۲۹تیر تا یک مرداد) در دستور کار قرار گرفت و این امر طی نامه و با همکاری اداره ورزش و جوانان به باشگاه داران استان اعلام گردید.

وی افزود: از این رو طی بازرسی های صورت گرفته توسط اعضای کمیته بازرسی هیات باشگاه های متخلف و باشگاه های برتر شناسایی شدند.

اخلاقی تصریح کرد:  باشگاه رویین تن،  افشین و شقایق از جمله باشگاه هایی بودند که با رعایت شیوه نامه ها و تعطیلی باشگاه، از آنها قدردانی شد.

رئیس هیات بدنسازی تصریح کرد: علاوه بر ۳باشگاه که تذکر دریافت کردند، ۳باشگاه بدنسازی دیگر نیز به دلیل عدم حضور در جلسه کمیته انضباطی، جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

این مسئول در پایان اظهار کرد:  در راستای همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فعالیت باشگاه های بدنسازی تحت نظارت بیشتری فعالیت خواهند کرد.