1403/01/10
رجبلو، سرپرست کمیته مچ اندازی اعلام کرد؛

اعلام اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی مچ اندازی

سرپرست کمیته مچ اندازی گفت: هشت ورزشکار مرد و شش ورزشکار زن به تیم ملی مچ اندازی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

عزت اله رجبلو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با انتخاب ملی پوشان بعد از پایان مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور اظهار داشت: خدا را شکر هم مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و هم در بخش بانوان با نظم خوبی برگزار شد و به گفته تمامی کارشناسان از سطح بسیار بالایی هم برخوردار بود. بعد از پایان این رقابت ها با نظر اعضای کمیته فنی مچ اندازی نفرات منتخب جهت حضور در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

وی افزود: در مرحله اول هشت ورزشکار مرد و شش ورزشکار زن به اردوی تیم ملی در رده های سنی مختلف دعوت شدند و در ادامه بعد از بررسی شرایط آن ها، اسامی نفرات نهایی جهت اعزام به مسابقات آسیایی اعلام خواهد شد. رقابت های قهرمانی آسیا طی روزهای 19 الی 26 مردادماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شود که انشاله ما برای نخستین بار در بخش بانوان هم اعزام خواهیم داشت. 

سرپرست کمیته مچ اندازی در پایان اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد

 بابک فرج اللهی عالیشاه و احمد خراسانی( آذربایجان شرقی)، احسان تاتاری( گلستان)، سعید رحمانی( تهران)، وحید جعفری( لرستان)، ابوالفضل عبدالمالکی و پرویز زارعی( کردستان) نفرات دعوت شده به تیم ملی مردان هستند.

لازم به ذکر است؛ پرویز زارعی در رده سنی پیشکسوتان به اردو دعوت شده و اعزام نفرات رده پیشکسوتان با هزینه شخصی خواهد بود.

گفتنی است؛ حضور سعید رحمانی به دلیل کنار کشیدن ابراهیم ایری به نفع وی بوده است. ایری که پیش از این چهار مدال مچ اندازی آسیا را به دست آورده است، به نفع رحمانی کنار رفت تا وی به اردو دعوت شود.

همچنین ماهرخ سادات احمدپناه( تهران)، سونیا امیرشقاقی( تهران)، رویا مهبودی( فارس)، آرزو حسینی( خراسان جنوبی)، بهار بدیعی( سیستان و بلوچستان) و مریم مهران فرد(خراسان رضوی) اعضای تیم ملی بانوان در رده های مختلف سنی می باشند.