1403/01/10

تبریزی: فدراسیون اتفاقات مثبتی را در 6 ماه اخیر رقم زده/ برای ما مهم ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه بدنسازی است

عضو هیات رییسه و کارشناس خبره فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با اعتمادی که رییس فدراسیون به من کردند، این قول را می دهم که حتما منفعت جامعه ورزش بدنسازی را ببینم.

علی تبریزی نوری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با ادامه فعالیت خود به عنوان کارشناس خبره و عضو هیات رییسه اظهار داشت: من در حدود 10 سال گذشته عضو هیات رییسه فدراسیون بودم و به عنوان کارشناس خبره انجام وظیفه می کردم. با این حال در چند ماه اخیر به خاطر اینکه خارج از کشور بودم، نتوانستم در جلسات حاضر شوم. قبل از اینکه دکتر نصیرزاده به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شوند، جلسات هیات رییسه را به صورت ویدیو کنفرانس انجام می دادیم، اما وقتی آقای نصیرزاده آمد، این شرایط مهیا نشد. همین باعث شد برخی شبهات به وجود بیاید که من از هیات رییسه کنار رفته ام، اما من با آقای نصیرزاده در ارتباط بودم و قرار بر این بود که بعد از بازگشتم به ایران بار دیگر به عنوان کارشناس خبره فعالیت کنم. الان هم می بینید که این اتفاق رخ داد و با همان ابلاغ قبلی که داشتم، به کار خودم ادامه می دهم.

وی افزود: کارشناس خبره در فدراسیون به عنوان نماینده جامعه ورزش در هیات رییسه حضور دارد و در تصمیم گیری های فنی نظر خودش را اعلام می کند و بعد از تصویب اجرا می شود. من هم در طول دورانی که به عنوان کارشناس خبره انجام وظیفه می کردم، سعی کردم نظرات فنی خودم را به صورت دقیق اعلام کنم. خدا را شکر همیشه هم نظرات من پذیرفته و مصوب شده است.

قهرمان سابق پرورش اندام جهان عنوان کرد: از حالا به بعد هم با اعتمادی که رییس فدراسیون به من کردند، این قول را می دهم که حتما منفعت جامعه ورزش بدنسازی را ببینم و هر جا نیاز به تصمیم گیری بود، طوری نظر دهم که به نفع ورزشکاران باشد. همه اعضای فدراسیون در حال خدمت به جامعه ورزش هستند و ما سعی می کنیم طوری پیش برویم که رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرند.  

تبریزی در ادامه در خصوص عملکرد فدراسیون در 6 ماه گذشته خاطرنشان کرد: ایرادات و کم و کاستی ها وجود دارد، اما نکات مثبتی هم هست. انصافا فدراسیون در برخی از بخش ها خوب کار کرده و نباید آن را نادیده بگیریم. در این 6، 7 ماه فدراسیون پرکار بوده و اقدامات زیادی انجام شده است. البته انتقاداتی وجود دارد که باید به آن ها هم رسیدگی شود. وقتی کار انجام می شود، معایبی هم قطعا وجود دارد. با توجه به فعالیت های صورت گرفته، قطعا نکات مثبت خیلی بیشتر از نکات منفی بوده است.

وی ادامه داد: قرار است ما همه دست به دست هم دهیم و پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و همه کسانی که در این فدراسیون نقش داشتند را دعوت کنیم. خیلی از افراد در جایگاه کنونی پرورش اندام ایران که قهرمان بلامنازع جهان است، نقش داشته اند. در بخش آموزش نیز فدراسیون بدنسازی حرف اول را می زند. آکادمی بین المللی هم در ایران افتتاح شده و این اتفاق قطعا به خاطر عملکرد خوب فدراسیون در این بخش رخ داده است.

کارشناس خبره فدراسیون بدنسازی گفت: با توجه به صحبتی با آقای نصیرزاده داشتم، این را می گویم که هر کسی هم انتقادی یا اعتراضی دارد، بیاید و ما در خدمتش هستیم. امیدوارم که تمامی قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان در رشته های زیرمجموعه فدراسیون دست به دست هم دهند تا شاهد یک اتحاد در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشیم.