1403/01/31

مراسم استقبال از تیم مچ‌اندازی بانوان خراسان رضوی برگزار شد

تیم مچ اندازی بانوان خراسان رضوی که در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در مسابقات کشوری درخشیدند، مورد استقبال هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش خراسان رضوی، چهارمین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی کشور در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه به میزبانی شهر سرعین اردبیل برگزار شد و تیم بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی که در اولین حضور تیمی خود در این مسابقات به نتایج خوبی در بخش تیمی و انفرادی دست یافت در میان استقبال رئیس و اعضای هیئت استان به مشهد بازگشت.

 

ورزشکاران خراسان رضوی در روز اول این رقابت‌ها و در بخش دست راست موفق به کسب مقام سوم تیمی شدند و در بخش انفرادی، مریم مهران‌فر در رده بزرگسالان مدال طلا، مهلا حسن آبادی، در رده امید، مدال طلا، ترانه خورشیدی در رده جوانان، مدال نقره و شمیم یعقوبیان‌فر، در رده بزرگسالان مدال برنز کسب کردند.

 

در روز پایانی این رقابت‌ها و در بخش چپ‌دست، تیم خراسان رضوی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در بخش تیمی شد و در بخش انفرادی، شمیم یعقوبیان‌فر در رده بزرگسالان مدال طلا، مریم مهران فر در بزرگسالان مدال طلا، ترانه خورشیدی در رده جوانان مدال طلا و مهلا حسن آبادی در رده امید مدال برنز کسب کردند.

 

نفرات برتر انتخابی در این مسابقات به اردوی تیم ملی مچ‌اندازی بانوان دعوت می‌شوند تا در صورت جلب رضایت کادرفنی، در مسابقات آسیایی به میدان بروند. ۲ ورزشکار خراسانی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.