1403/01/09

صادقی: مهم ترین کمک به پیشکسوتان، احترام گذاشتن به آنهاست/ امیدوارم موفقیت ملی پوشان در اسپانیا ادامه دار باشد

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تمامی باتجربه هایی که این توان و انرژی را دارند که به فدراسیون خدمت کنند، باید از این توانایی خود بهره گیرند.

غلام صادقی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،  درباره جلسه کمیته پیشکسوتان با ریاست فدراسیون بدنسازی اظهار کرد: جلسه خوبی با ریاست فدراسیون برگزار کردیم. همیشه بین اعضای کمیته ها و فدراسیون اختلاف سلیقه هایی وجود دارد. اما حُسن این جلسات در این است که درباره نظرات مختلف بحث و بررسی می شود و نفرات به یک اجماع می رسند.

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره خواسته های پیشکسوتان بدنسازی و پرورش اندام از فدراسیون و رابطه متقابل فدراسیون و پیشکسوتان اذعان داشت: از نظر من، مهم ترین کمک این است که به پیشکسوتان احترام گذاشته شود و مطابق با جایگاه واقعی آنان برخورد شود. در مراحل بعدی می توان در مسابقات به نحو احسن از آنها تجلیلی به عمل آورد. ضمن این که می توان بعد از پایان کرونا در کلاسها و دوره های مختلف از تجربیات باتجربه ها و پیشکسوتان استفاده کرد. در مقابل، تمامی باتجربه هایی که این توان و انرژی را دارند که به فدراسیون خدمت کنند، باید از این توانایی خود بهره گیرند و فدراسیون نیز از تجارب آنها به بهترین شکل ممکن بهره برداری کند.

صادقی در خاتمه درباره عملکرد ورزشکاران اعزامی ایران در بازیهای جهانی اسپانیا خاطرنشان کرد: لازم است از فعالیت های آقای نصیرزاده ریاست فدراسیون تشکر کنم که در چنین شرایط دشواری توانست تیم ملی را به بازی های جهانی بفرستد. علاوه بر وی، لازم است از حسین رجبی اسپانسر تیم قدردانی کنم که هزینه سفر تیم را فراهم آورد. نفرات اعزامی نیز همگی درخشان ظاهر شدند و امیدوارم ملی پوشان از رقابتهای آتی نیز دست پر بازگردند.