1403/01/10

کسب 22 مدال توسط مچ‌اندازان خراسان رضوی

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از کسب 22 مدال توسط ورزشکاران این استان در مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد در خصوص برگزاری مسابقات مچ اندازی آقایان قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کردستان از ۲۲ تیرماه آغاز شد، اما به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا و اوضاع اقتصادی هیأت‌های ورزشی تیم‌های کمتری به این مسابقات اعزام شدند و برخی ورزشکاران با هزینه شخصی و به صورت انفرادی در این رقابت‌ها حضور دارند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران و رشته مچ اندازی دارد از همین روی تلاش کردیم تیمی کامل در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان متشکل از ۲۷ ورزشکار را راهی این مسابقات کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت تیم استان توانست ۲۲ مدال در اوزان  و رده های سنی مختلف کسب کند و در بخش تیمی عنوان مقام دوم تیمی رده سنی جوانان در دست چپ، اول تیمی رده سنی جوانان در دست راست، دوم تیمی رده سنی امید دست‌راست، مقام دوم تیمی رده سنی امید دست‌چپ و مقام سوم تیمی معلولین در دست راست را از آن خود کنند.