1403/01/10

روشنی: مچ اندازی برای موفقیت در میادین بین المللی نیاز به آرامش دارد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با انتشار اخبار کذب و حاشیه ای نباید زحمات کمیته مچ اندازی در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر سوال برود.

مسعود روشنی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص نشست رییس کمیته مچ اندازی با رییس فدراسیون بدنسازی بعد از پایان بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور در سنندج اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با استقبال کم نظیر ورزشکاران از سراسر کشور با میزبانی خوب شهر سنندج و استان کردستان برگزار شد. نفرات برتر این رقابت ها توسط کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند از 19 تا 26 مردادماه راهی مسابقات آسیایی قزاقستان شوند.

وی افزود: بعد از پایان رقابت ها، آقای رجبلو برای ارائه گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات و هماهنگی جهت انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابت های آسیایی امروز(شنبه) در فدراسیون حاضر شد و در نشستی با رییس فدراسیون شرکت کرد. متاسفانه بعد از این جلسه شاهد انتشار برخی اخبار حاشیه ای در فضای مجازی بودیم که هیچ پایه و اساسی ندارد و تکذیب می شود.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: متاسفانه با انتشار چنین اخباری، قصد دارند زحمات جامعه مچ اندازی به ویژه کمیته مچ اندازی و در راس آن آقای رجبلو را زیر سوال ببرند. زحمات آقای رجبلو بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون شک ایشان به خوبی مسابقاتی که نزدیک به 700 شرکت کننده داشت را مدیریت کرد.

روشنی در پایان گفت: من با آقای رجبلو هم صحبت کردم و ایشان نیز هر گونه تنش بین خودش و رییس فدراسیون را تکذیب کرد. تا این لحظه هم هیچ استعفایی از ایشان به دست فدراسیون نرسیده و اگر هم چنین بحثی مطرح شود، قطعا توسط هیات رییسه فدراسیون بررسی خواهد شد. امیدوارم دوستانی که در فضای مجازی و رسانه ها فعال هستند، برای موفقیت رشته مچ اندازی هم شده، از انتشار اخبار کذب و ایجاد حاشیه خودداری کنند چون این رشته روزهای حساسی را در پیش دارد و باید در رقابت های مهم آسیایی و جهانی شرکت کند.