1403/01/10

تیم مچ اندازی آقایان خراسان رضوی عازم رقابت‌های قهرمانی کشور شد

تیم مچ اندازی آقایان خراسان رضوی جهت حضور پرقدرت در مسابقات کشوری با ترکیبی کامل و قدرتمند عازم کردستان شد و امروز رقابت های خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، مچ اندازان خراسان رضوی با تدارک خوبی پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان، عازم رقابت‌های قهرمانی کشور در کردستان شدند و حالا می‌خواهند از عناوین قهرمانی تیمی خود که دو سال پیش در رقابت‌های قهرمانی کشور بدست آوردند ، دفاع کنند.

تیم مچ اندازی آقایان خراسان رضوی با یاسرصفرپور، حامد توکلی نیا، آرتین یاری نژاد، علیرضا فلاح حسینی، اشکان امیری، مهدی دلارامی و سلمان رضایی در بخش جوانان، حسین جعفری، علی اکبری، محمدحسین فوقانیان، رضا ایروانی، بلال ارجمند، وحید عطاریانی و ابوالفضل آقایی در امید و مهدی غلامی چهچه، فرزین عطایی، حسن جعفری، محمود برهانی، هادی قربانی، امیررضا خوشدل، پرویز ابراهیمی، محمد حسن پور، میلاد حصاری، علی اصغر ایروانی، مجید نصرآبادی، علی اصغرجاویدی و محمد یاری نژاد در بخش بزرگسالان در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت خواهد کرد.

همچنین ابراهیم ابراهیمی و جواد الداغی به عنوان مربی، سید هادی لکی صیرفی به عنوان سرپرست و هادی دادمهر به عنوان داور در کنار این نفرات حضور خواهند داشت.
تیم خراسان رضوی در حالی عازم رقابت‌های قهرمانی کشور خواهد شد، که در دوره پیشین این رقابت‌ها که به میزبانی شهر مشهد برگزار شد با اقتدار توانست در تمامی بخش‌ها و رده‌های سنی و در نهایت در نتایج کلی به مقام قهرمانی این رقابت‌های دست پیدا کند.