1403/02/06

حسنوند: ملی پوش هستیم و وظیفه داریم در هر مسابقه ای پرچم کشورمان را بالا ببریم/ مدالم را به شهید مدافع حرم تقدیم می کنم

ملی پوش کشورمان در بازیهای جهانی اسپانیا گفت: با وجود تمامی هزینه ها، وقتی صحبت از تیم ملی می شود، حاضریم هر کاری انجام دهیم تا پرچم کشورمان را بالا ببریم.

علیرضا حسنوند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره حضور در بازیهای جهانی اسپانیا و نحوه آماده سازی خود برای این رقابت ها اظهار داشت: با توجه به شرایط و مشکلات مالی که برای همه در جامعه وجود دارد، ورزشکاران ملی نیز از این امر مستثنی نیستند و برای حضور در مسابقات ناچارند هزینه های فراوانی کنند اما عشق به تیم ملی و پرچم کشورمان سبب می شود که ملی پوشان با وجود تمامی مشکلات، برای حضور در رقابتهای مختلف آماده شوند.

وی افزود: هر ملی پوشی برای حضور در بازیهای اسپانیا باید از فیلتر مسابقات قهرمانی کشور و کمیته فنی و بازبینی عبور می کرد. پس از آن نیز مشکلاتی در اخذ ویزا ایجاد شد، اما خوشبختانه با پیگیری های ریاست فدراسیون و سایر مسوولان فدراسیون، این مشکل برطرف و تیم با شرایط خوبی راهی این مسابقات شد.

دارنده مدال طلای فیزیک کلاسیک بازی های جهانی درباره عملکرد ملی پوشان در اسپانیا تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد ملی پوشان در بازیهای اسپانیا خوب بود. رقابت های فیتنس برای نخستین بار برگزار می شد و ملی پوشان فیتنس کشورمان نیز در آن، خوش درخشیدند. در سایر رشته ها نیز به همین ترتیب ورزشکاران ایران مثل همیشه سکوهای قهرمانی را در اختیار خود داشتند. ما ملی پوش هستیم و وظیفه داریم در هر مسابقه که شرکت می کنیم، پرچم کشورمان را بالا ببریم.

حسنوند در ارتباط با برنامه های آتی خود بیان داشت: از آنجایی که حدود یک ماه دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی را پیش رو خواهیم داشت، در صورتی که مربی ام صلاح بداند، حتما خود را برای حضور در این رقابتها آماده خواهم کرد.

قهرمان فیزیک جهان در سال 2019 در خاتمه گفت: جا دارد از استاد خود، علی نعمتی تشکر کنم که مدتی است با وی کار می کنم. همچنین ایمان مالمیر که سالیان سال برای بنده زحمت کشید و موجب پیشرفت اینجانب شد. همچنین از عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون، رضا سلطانی نژاد و حسین رجبی که همیشه حامی ملی پوشان بودند، تشکر می کنم. لازم می دانم که این مدال را به خانواده خودم و دخترم تقدیم کنم که با وجود او انرژی فراوانی می گیرم و می توانم راحت تر سختی های رژیم را تحمل کنم. می خواهم یکی از مدال هایم را به شهید مدافع حرم امین کریمی تقدیم می کنم. روحش شاد.