1403/01/28

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی اعلام شد/ محرومیت و جریمه نقدی برای سرپرست، مربی و تیم پاورلیفتینگ هیأت کرمانشاه

به دنبال آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سه مربی و تیم پاورلیفتینگ هیأت کرمانشاه با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عصر روز چهارشنبه 16 تیرماه با حضور تمامی اعضا و حسن کرباسی دبیر فدراسیون تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه، آرای این کمیته صادر شد.

به دنبال شکایت داوران فدراسیون از هادی رستمی، سرپرست تیم پاورلیفتینگ هیات کرمانشاه مبنی بر ضرب و شتم، وی به مدت سه سال از حضور در کلیه مسابقات محروم شد و حق گرفتن هیچ گونه سمتی را نیز نخواهد داشت.

علاوه بر این با توجه به شکایت سعید کاکولکی از جواد جوادی فر مربی تیم پاورلیفتینگ هیأت کرمانشاه و سایر ورزشکاران این تیم، جوادی فر به مدت یک سال از تمامی سمت های رسمی خود در فدراسیون تعلیق گردید و تیم کرمانشاه نیز با 10 میلیون تومان جریمه نقدی مواجه شد. همچنین از کلیه ورزشکاران این تیم تعهد کتبی گرفته شد.

همچنین به دنبال شکایت خانم صداقت از یک مربی بدنسازی مبنی بر تجویز دارو به فرزند شاکی، این مربی از کلیه سمت های خود در مربیگری تعلیق شد.

ازم به ذکر است که محرم عبدی پور سرپرست کمیته انضباطی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درباره شکایت هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران از مجید امانی تصریح کرد: مجید امانی به دلیل شکایت هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران یک سال از حضور در مسابقات محروم شد. البته این محرومیت تعلیقی است و در صورت تکرار، حکم اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است که حق اعتراض برای کلیه نفراتی که با محرومیت و تعلیق مواجه شدند، وجود داشته و آنها می توانند به این رأی اعتراض کنند.