1403/01/31

بحرینی: تیم ملی پرورش اندام ایران در هر مسابقه ای که شرکت کند، قهرمان است/ مدالم را به روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنم

ملی پوش بادی کلاسیک ایران و صاحب عنوان اوورال بازیهای جهانی اسپانیا گفت: با وجود مشکلاتی که برای اخذ ویزا به وجود آمد، اما همگی ملی پوشان بهترین عملکرد خود را در بازیهای جهانی نشان دادند.

مجتبی بحرینی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره حضور در بازیهای جهانی اسپانیا و شرایط خود برای شرکت در این بازیها اظهار داشت: پیش از این رقابتها در مسابقات قهرمانی کشور در کیش شرکت کردم که در این رقابتها نایب قهرمان شدم. بعد از آن هم برنامه تمرینی و رژیم خود را حفظ کردم تا با آمادگی در انتخابی تیم ملی شرکت کنم. زیرا فدراسیون اعلام کرده بود که نفرات اول و دوم مسابقات کیش باید برای بازبینی و اردوی تیم ملی برای بازیهای جهانی اسپانیا آماده باشند. در بازبینی هم مورد تایید کمیته فنی قرار گرفتم.

وی درباره اردوی تیم ملی قبل از بازی های جهانی اسپانیا اذعان کرد: اردوی خیلی خوبی قبل از بازیهای اسپانیا داشتیم؛ چه از لحاظ اسکان و چه از نظر رسیدگی به ملی پوشان و شرایط تمرینی. تنها چیزی که برای ملی پوشان مشکل ساز شده بود، مسائل مربوط به تهیه ویزای ورزشکاران و استرس های مربوط به آن بود که خوشبختانه این مشکلات نیز برطرف شد و توانستیم بهترین عملکرد ممکن را در مسابقات برجای گذاریم.

ملی پوش بادی کلاسیک ایران که در این رقابتها عنوان اوورال را از آن خود کرد، در ارتباط با سطح کیفی بازیها و شرایط تیم ایران تصریح کرد: نه فقط من بلکه سایر ملی پوشان ایران، همه با بهترین شرایط در بازیها شرکت کردیم. شرایط کیفی مسابقات بالا بود و ما هم به دنبال بهترین نتیجه بودیم که این نتیجه نیز رقم خورد. همواره سطح توقع از ملی پوشان ایران بالاست. اما خوشبختانه در مسابقات سالهای اخیر، همیشه ورزشکاران کشورمان درخشیده اند. من هم در دسته دوم بادی کلاسیک در رقابتها شرکت کردم و اوورال شدم. تیم ملی پرورش اندام ایران در هر مسابقه ای و در هر جای دنیا حضور پیدا کند، با اقتدار قهرمان است. 

وی افزود: خوشبختانه با کسب اوورالی در این رقابتها توانستم سهمیه اِلیت پرو را به دست آورم و می توانم در مسابقات الیت پرو IFBB شرکت کنم.

بحرینی در ارتباط با مسابقات بعدی خود خاطرنشان کرد: به زودی مسابقات انتخابی تیم ملی در پیش است و لازم است که آمادگی جسمی و شرایط رژیمی خود را حفظ کنم تا بتوانم در این رقابتها نیز عملکرد خوبی به نمایش بگذارم.

ملی پوش کشورمان در خاتمه صحبت های خود گفت: از رئیس فدراسیون که پابه پای تیم پیش آمدند و چیزی برای ورزشکاران کم نگذاشتند و همچنین از اسپانسر تیم تشکر می کنم. مدالهایم را به روح حاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم که هرچه مردم کرمان دارند از ایشان است. همچنین جا دارد که از مردم شریف شهر خودم سیرجان تشکر نمایم و دیگر مدالم را هم به آن ها تقدیم کنم.