1403/02/04

55 داور، آزمون درجه 2 داوری را با موفقیت پشت سر گذاشتند

کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اطلاعیه ای اعلام کرد که از داورانی که در سال 98 برای ارتقاء سطح داوری خود به درجه 2 در کلاسهای داوری شرکت کردند، 55 نفر در این آزمون نمرات مورد نظر را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد: در سال 1398 تعدادی از داوران درجه سه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به منظور ارتقاء سطح داوری خود به داوری درجه دو اقدام به ثبت نام در کلاسهای درجه دو فدراسیون کردند، اما با شیوع بیماری کرونا، جلسات عمومی این دوره به تعویق افتاد.

پس از حدود دو سال، با پیگیری های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سرانجام کلاسهای درجه دو داوری در تاریخ 20 خردادماه آغاز شد و 71 داور در این دوره ثبت نام کردند.

در پایان این دوره و پس از برگزاری کلاسهای داوری درجه دو و به دنبال آزمون گرفته شده از این نفرات، ۵۵ داور با کسب نمرات لازم، آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

لازم به ذکر است که در این آزمون، ۱۶ نفر مردود شدند که در آینده ای نزدیک از آنان، آزمون مجدد گرفته خواهد شد. تاریخ آزمون مجدد متعاقبا اعلام خواهد شد.

اسامی داوران پذیرفته شده را می توانید در فایل پی دی اف ضمیمه مشاهده کنید.