1403/02/01

پایان کار سه نماینده ایران در بخش انفرادی فیتنس چلنج/ حسن نژاد در رده چهارم بازی های جهانی ایستاد

نمایندگان فیتنس چلنج ایران در بازیهای جهانی اسپانیا در رقابت با 18 ورزشکار از کشورهای دیگر عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در سومین روز بازیهای جهانی اسپانیا ورزشکاران فیتنس چلنج در بخش انفرادی به مصاف هم رفتند.

در این رقابت که با حضور 21 شرکت کننده برگزار شد، میشاییل باربی یر از اسلواکی با 322 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. آلبرت هوگر از فرانسه با 316 امتیاز نایب قهرمان شد و میروسلاو اسکادرا از اسلواکی با 312 امتیاز به مدال برنز دست یافت.

ایران نیز با سه نماینده در این مسابقه شرکت داشت که پیام حسن نژاد با 288 امتیاز مقام چهارم را به خود اختصاص داد. محمد مهام با 270 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و وحید حنیفه لو با کسب 266 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

گفتنی است؛ محمدعلی فرهنگ مهر، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در مراسم اهدای مدال مسابقات انفرادی فیتنس چلنج در کنار رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی حاضر بود.

لازم به ذکر است که در دو روز ابتدایی بازیهای جهانی اسپانیا نمایندگان ایران در مسابقه تیمی فیتنس چلنج نایب قهرمان جهان شدند و در بخش انفرادی فیتنس اسپورت هم عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در بخش دوبل فیتنس چلنج، عنوان نایب قهرمانی این رقابتها به تیم دو نفره کشورمان رسید.