1403/01/09

هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پیشتاز در تربیت مربی روستایی

خراسان رضوی با توجه به عملکرد قابل قبول هیات بدنسازی و پرورش اندام استان توانست برترین استان کشور در تربیت مربی و داور در روستاها شود.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد در خصوص عملکرد حوزه روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: اداره کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان دو شاخص ارزیابی دارد که بر اساس آن عملکرد ادارات کل سنجیده می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی تربیت مربی و داور در مناطق روستایی و عشایری است که استان ما در سال ۹۸ موفق به کسب رتبه پنجم کشور شده بود ولی امسال توانست با عملکرد خوبی که داشت رتبه نخست را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان ، هیات پیشتاز در زمینه تربیت مربی و داور در مناطق روستایی و عشایر بودن که کمک شایانی به کسب این مقام در کشور شد.

قوچان‌نژاد، برگزاری دوره‌های مربیگری ، داوری و کلاس‌های دانش افزایی آنلاین در شهرستان‌های استان و مناطق روستایی را از مهترین برنامه های هیات بدنسازی و پرورش اندام استان برشمرد که در کسب این عنوان تأثیر بسزایی داشت.