1403/01/10

بازدید‌ از هیأت‌های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان‌ها با رویکرد توسعه تمامی نقاط خراسان رضوی

نایب رئیس، دبیر و مسئولین کمیته مچ اندازی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در سفری یکروزه‌به شهرستان‌های نیشابور و سبزوار در جریان آخرین وضعیت اقدامات و فعالیت‌های هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام این دو شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، نایب رئیس، دبیر و مسئولین کمیته مچ اندازی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در سفری یکروزه‌به شهرستان‌های نیشابور و سبزوار در جریان آخرین وضعیت اقدامات و فعالیت‌های هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام این دو شهرستان قرار گرفتند. 

تبریزی نایب رئیس هیات استان در این دو بازدید بر لزوم فعالسازی شهرستان‌ها در بخش بانوان و توجه به نیاز‌های این قشر در زمینه آموزش، دانش افزایی و برگزاری مسابقات تاکید کرد و همچنین از حمایت هیات استان از شهرستان‌های فعال در بخش بانوان خبر داد.

همچنین مجتبی مهربان دبیر هیات استان در این بازدید‌ها از حمایت هیات استان از شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تقویت و پشتیبانی از هیات‌های شهرستانی فعال یک اولویت و برنامه‌ای جدی در سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۰ برگزاری مسابقات قهرمانی استان رشته‌های مختلف در شهرستان‌ها هست تا از این طریق شاهد توسعه و گسترش رشته‌های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام در تمامی نقاط استان باشیم.