1403/01/31
صدور گواهینامه های بدنسازی و فیتنس تنها 3 هفته بعد از برگزاری آزمون؛

ارجمند: روند کاری انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی سرعت گرفته است

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تمامی گواهینامه های مربوط به سالهای 97 و 98 هیأت های مختلف که صادر نشده بود، در ماههای اخیر آماده شد و اسامی افرادی که گواهینامه دریافت می کنند، در سایت فدراسیون قرار می گیرد.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره شرایط کار انستیتو در ماههای اخیر و زمان صدور کارت های مربیگری برای هیأت های مختلف اظهار کرد: در ماههای اخیر تلاش کردیم که روند کاری انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را تسریع بخشیم. به طوری که صدور گواهینامه درجه 3 و 2 بدنسازی و فیتنس تنها به فاصله 2 تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون انجام می گیرد.

وی درباره هیأت هایی که گواهینامه های مربوط به آنها صادر شده، تصریح کرد: پیش از این آزمون های فراوانی در سراسر کشور برگزار شده بود اما نتیجه آنها تا امسال اعلام نشد و لازم بود که صدور تمامی این گواهینامه ها توسط انستیتوی بین المللی صورت گیرد. از جمله می توان به صدور گواهینامه های هیأت های تهران قم، البرز، زنجان، همدان، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی از سال 1398 تاکنون اشاره کرد.

ارجمند افزود:علاوه بر این، در برخی از هیأت ها مثل هیأت بدنسازی و پرورش اندام اردبیل و همدان، از سال 1397 تا امروز، کارت مربیگری نفراتی که در آزمون های مربوطه شرکت کرده بودند، انجام نگرفته بود و انستیتو همه کارهای معوقه از گذشته را در این مدت کوتاه انجام داد.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه درباره زمان قرار گرفتن اسامی نفراتی که گواهینامه آنها صادر شده در سایت فدراسیون خاطرنشان کرد: کلیه اسامی که گواهینامه آنها صادر شده است، طی روزهای آینده در سایت فدراسیون منتشر خواهد شد. افرادی که در سامانه قبولی آنها اعلام شده، اما مدرک آنها صادر نشده است، به دلیل نداشتن مدارک کافی است. این احتمال هم وجود دارد که آنها در هنگام بارگزاری مدارک خود را به درستی بارگزاری نکرده اند. این افراد می بایست با مراجعه به هیأت استان خود اطلاع رسانی کنند تا مشکل آنها از طریق هیأت مربوطه پیگیری شود.