1403/02/01
نشست سرپرست انجمن بدنسازی با رییس مرکز ورزش دانشگاه آزاد؛

نخستین مسابقات فیتنس چلنج مجازی در دانشگاه ها برگزار می شود

در جلسه مشاور رئیس و سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد مقرر شد که مسابقات فیتنس چلنج به صورت مجازی در دانشگاهها برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جلسه ای که با حضور ناصر امیری مشاور رئیس و سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فدراسیون و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، پیش نویس تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد و فدراسیون تنظیم شد. 

در این جلسه نحوه برگزاری مسابقات مختلف فدراسیون از جمله پاورلیفتینگ و فیتنس در دو بخش مردان و زنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که برای اولین بار مسابقات فیتنس چلنج  به صورت مجازی در سطح دانشگاههای آزاد سراسر کشور برگزار گردد.

همچنین مقرر شد که این رشته پس ازبررسی توسط اعضای کمیته دانشگاه به عنوان یکی از رشته های مصوب این دانشگاه قرار گیرد. علاوه بر این تصمیم گرفته شد که در صورت استقبال، دانشگاه آزاد نیز با تیمداری در این رشته ها، وارد چرخه لیگ شود.

در پایان این جلسه به دلیل استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره های مربیگری و سمینارهای مرتبط با آن در سطح کشور، پیش نویس تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و فدراسیون تنظیم شد.