1403/01/10

ملی حفاری ایران قهرمان اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ شد/ اهدای کاپ قهرمانی توسط معاون وزیر ورزش

در دیدار فینال اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور، ملی حفاری ایران با عبور از سد نیروی زمینی ارتش به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از حدود یک ماه رقابت نفسگیر که با حضور 9 تیم در دو گروه آغاز شد، عصر امروز دیدار فینال لیگ پاورلیفتینگ به میزبانی سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این دیدار تیم های ملی حفاری ایران و نیروی زمینی ارتش که به فینال راه پیدا کرده بودند، به مصاف هم رفتند و در نهایت این تیم ملی حفاری از شهر اهواز بود که توانست عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ را از آن خود کند.

پیش از این دیدار نیز تیم هیات کرمانشاه با شکست برنای بابلسر توانست به عنوان سومی این رقابت ها دست پیدا کند.

بعد از مشخص شدن سه تیم برتر، مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال تیم های برتر با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون و تعدادی از مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد. 

همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به تیم هیات چهارمحال و بختیاری رسید.

در جریان مراسم اختتامیه از هیات های استانی برتر در سال 99(خراسان رضوی، تهران و اصفهان) تجلیل به عمل آمد. 

گفتنی است؛ لیگ پاورلیفتینگ برای نخستین بار در سال 1400 با حضور 9 تیم ملی حفاری اهواز، برنای مازندران، نیروی زمینی ارتش، آذرساوالان آذربایجان غربی، شهید برادران هادی تهران، ایرانیان فارس، هیات کرمانشاه، هیات خراسان رضوی و هیات چهارمحال و بختیاری برگزار شد.