1403/01/10

نشست دبیر فدراسیون ایران با رییس و نایب رییس فدراسیون پرورش اندام امارات/ کرباسی: می توانیم با امارات همکاری نزدیک تری داشته باشیم

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش ایران در نشستی با رییس و نایب رییس فدراسیون پرورش اندام امارات شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران که به عنوان سرپرست تیم ملی قویترین مردان ایران را مسابقات بین المللی امارات همراهی می کند، در حاشیه این رقابت ها در نشستی مشترک با شیخ عبداله رییس و علی بن حیدر نایب رییس فدراسیون پرورش اندام حاضر شد.

در این نشست کرباسی ضمن رساندن پیام رییس فدراسیون بدنسازی ایران به شیخ عبداله، شرایط فدراسیون ایران بعد از تغییرات مدیریتی در ماههای اخیر را تشریح کرد و گفت: ما آمادگی همکاری دوجانبه با فدراسیون امارات را در تمامی زمینه ها داریم. ایران یکی از قطب پرورش اندام جهان به شمار می رود که می تواند با امارات همکاری نزدیک تری در آینده داشته باشد.

در ادامه نیز شیخ عبداله، رییس فدراسیون پرورش اندام امارات که نایب رییس فدراسیون جهانی هم به شمار می رود، گفت: تعامل و همکاری دو کشور می تواند در زمینه برگزاری مسابقات، تورنمنت ها و البته آموزش مربیان و داوران باشد. ما هم از این همکاری مشترک استقبال می کنیم.

در پایان مقرر شد مذاکرات برای عقد تفاهم نامه و همکاری های مشترک بین فدراسیون دو کشور ایران و امارات طی هفته های آینده تداوم داشته باشد.