1403/01/10

روشنی: اعزام تیم با هماهنگی سفیر ایران در گرجستان انجام شده بود/ فدراسیون در کنار ورزشکاران خواهد بود

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با حضور مسوولان مربوطه اتفاقات مربوط به تیم اعزامی به گرجستان بررسی می شود.

مسعود روشنی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مشکل به وجود آمده در اعزام تیم پرورش اندام به مسابقات گرندپریکس گرجستان اظهار داشت: گرجستان با تغییر قوانین خود برای کنترل ویروس کرنا بسیار روی این موضوع حساسیت دارد و برای ورود به این کشور افراد یا بایستی واکسن زده باشند یا بایستی ۱۵ روز قبل از سفر از ۵ وزارتخانه آن کشور مجوز ورود اخذ کنند.

وی افزود: با این حال تیمی که از ایران به تفلیس پرواز کرد، با هماهنگی دکتر قاسمی، سفیر ایران در گرجستان اعزام شد و حتی طبق مذاکراتی که داشتیم، ایشان اعلام کرده بودند با توجه به پیگیری فدراسیون گرجستان مشکلی برای ورود تیم ایران پیش نخواهد آمد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: متاسفانه برخلاف مذاکرات انجام شده، بعد از رسیدن به فرودگاه تفلیس از ورود تیم ایران جلوگیری به عمل آمد. البته این مشکل فقط مختص به تیم ایران نبود و تیم های قبرس و سوریه نیز به همین شکل از سوی گرجستان برگشت داده شدند.

روشنی در پایان گفت: فدراسیون اجازه نخواهد داد ورزشکاران اعزامی به گرجستان، به خاطر مشکل به وجود آمده آسیب مالی ببیند و کنار آن ها خواهد بود. فدراسیون بعد از بررسی تمام ابعاد این ماجرا به زودی در این خصوص بیانیه ای صادر خواهد کرد.