1403/02/05

نصیرزاده: ایجاد خانه بدنسازی قم مهر تاییدی بر عملکرد مثبت هیات این استان است/ منعم: آمادگی میزبانی مسابقات مختلف را داریم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در جریان برگزاری مجمع سالیانه استان قم به صحبت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان برگزاری مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام قم که به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون در ماههای اخیر اقداماتی انجام داده که می تواند روی عملکرد همه هیات های استانی و جامعه بدنسازی تاثیر خود را نشان دهد. از جمله این اقدامات می توانم به راه اندازی آکادمی IFBB، نهایی شدن میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی جهان 2023، تغییر ساختار سازمانی، برگزاری مسابقات لیگ پاورلیفتینگ، برگزاری مسابقات فیتنس و... اشاره کنم. همچنین در صدد هستیم که ساختمان جدید فدراسیون را همراه با خانه بدنسازی کشور ساخته و آماده کنیم. روزهای شلوغی را در بخش اعزام های بین المللی پشت سر می گذاریم. تیم پرورش اندام ایران راهی مسابقات گرندپریکس گرجستان شده، تیم پاورلیفتینگ ما به زودی عازم کاپ جهانی است، تیم قویترین مردان ما در امارات به سر می برد و تیم های فیتنس و پرورش اندام هم هفته آینده راهی بازی های جهانی اسپانیا می شوند.

وی با اشاره به انتظاراتی که از هیات بدنسازی قم دارد، عنوان کرد: امیدوارم استان قم از این پس مشارکت بیشتری در میزبانی ها داشته باشد و در بحث ورزش پاک نیز با جدیت در کنار فدراسیون باشد. هیات های استانی از جمله هیات قم باید تلاش کند که با جذب اسپانسر هزینه های خود را تامین کند و اینکه صرفا به فکر درآمدهای آموزشی باشد، درست نیست. همچنین در بخش باشگاهها نیز انتظار این است که در این شرایط سخت هیات ها در کنار باشگاهداران باشند و برای آن ها تسهیلاتی را فراهم کنند. ایجاد خانه بدنسازی در قم مهر تاییدی روی عملکرد مثبت این هیات بود. رییس هیات قم از روسای جوان و پرتلاش و منظم ما در کل کشور به شمار می رود.  

همچنین رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: قم تنها استانی که خانه بدنسازی دارد و این می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد. ایجاد این خانه بدنسازی با درآمدزایی هیات استان و با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان ساخته شده است. ما آمادگی داریم که میزبانی های زیادی را داشته باشیم و با توجه به مسافت کوتاه با تهران، در بخش میزبانی ها به کمک فدراسیون برویم.