1403/01/10
سروش پورآزاد، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی:

انگیزه ما پس از ارزیابی عملکرد هیات ها بیشتر شد/ فدراسیون برنامه‌های خوبی برای توانمندسازی استان‌ها دارد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: با ارزیابی عملکرد از سوی فدراسیون بدنسازی پرورش اندام استان‌ها نقاط ضعف و قوت خود را در موارد مختلف شناختند و قطعا در آینده فعالیت‌ها با انسجام بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سروش پورآزاد در خصوص ارزیابی عملکرد استان‌ها توسط فدراسیون و همچنین کسب رتبه نخست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بین هیات‌های کشوری اظهار داشت: سال 99 با شرایطی سخت و مبهم به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اجتماعی آغاز شد و در این شرایط ما تصمیم گرفتیم فعالیت‌های مجازی در هیات را آغاز کنیم. کارگاه‌های آموزشی و دانش افزایی به صورت رایگان، دوره‌های مربیگری تئوری و تخصصی و وبینار‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های بود که برای علاقه مندان در نظر گرفته شد.

وی افزود: یکی از چالش‌های اصلی ما برای فعالیت در سال 99 برگزاری مسابقات ورزشی بود که تعدادی دیگر از استان‌ها و رشته‌های ورزشی مختلف در برگزاری به مشکل خوردند اما با تعامل خوب با ستاد کرونا در استان، رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی و سطح کیفی خوب مسابقات نمره خوبی در این بخش گرفتیم و توانستیم رقابت‌های جذابی را در استان شاهد باشیم.

پورآزاد خاطرنشان کرد: توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها در سال 99 با تزریق اعتبارات مالی داشتیم، همچنین با افزایش فعالیت شهرستان‌ها تلاش کردیم استعدادیابی را از نقاط مختلف استان آغاز کنیم، در ادامه هم با هدف توسعه و رشد رشته‌های زیر مجموعه هیات مسابقات قهرمانی استان را در شهرستان‌ها برگزار کردیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: شفافیت در عملکرد مالی، رشد ورزشکاران سازمان یافته، برگزاری فعالیت‌های همگانی و فرهنگی و افزایش تعاملات اداری و اجرایی از جمله موارد دیگری بودند که در ارزیابی عملکرد فدراسیون سنجیده شد و خوشبختانه با تلاش خوب همکارانم موفق به کسب نمره کامل در این موارد شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انگیزه ما برای فعالیت و ادامه برنامه‌ها پس از ارزیابی که از سوی فدراسیون انجام شد افزایش یافته و حالا در سال 1400 با تلاش بیشتری کمیته‌ها و شهرستان‌ها باید در جهت برگزاری و برنامه ریزی اقدامات تلاش کنند. امیدوارم در سال جاری با همت و غیرتی که از ورزشکاران و مربیان استان سراغ دارم بتوانیم هم در برگزاری مسابقات و هم در کسب مدال‌های کشوری عملکرد خوبی را به جای بگذاریم.