1403/01/09
ناصر امیری، رییس انجمن بدنسازی و شیوه‌های نوین تمرینی:  

فقط نفراتی که در سمینار بین‌المللی داوری فیتنس شرکت کنند، امکان قضاوت مسابقات فیتنس را خواهند داشت

رییس انجمن بدنسازی و شیوه‌های نوین‌تمرینی گفت: تا تاریخ 10 تیرماه می‌بایست هر استان 4 خانم و 2 آقا را برای حضور در سمینار بین المللی داوری فیتنس معرفی کند.

ناصر امیری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات فیتنس از سال 1400 در سطح کشور به صورت عملیاتی در حال اجراست، لازم است که ما در دو بخش اقایان و بانوان داورانی را داشته باشیم. به همین منظور انجمن بدنسازی و شیوه‌های نوین تمرینی با هماهنگی فدراسیون بدنسازی در نظر دارد در تاریخ 24 تیرماه سمینار بین المللی داوری فیتنس را برگزار کند. 

وی افزود: از این به بعد برای مسابقات چلنج فیتنس، فیتنس اسپرت و فیتنس استایل تنها کسانی می توانند قضاوت را برعهده داشته باشند که این سمینار بین المللی را پشت سر گذاشته باشند و گواهینامه را دریافت کرده باشند.

رییس انجمن بدنسازی و شیوه‌های نوین تمرینی عنوان کرد: در بخش بانوان ما داوری حتی در رشته پرورش اندام هم نداشتیم. علاوه بر اینکه بانوان با حضور در این سمینار بین المللی، گواهینامه را دریافت می کنند، در دوره داوری هم شرکت می کنند و در پایان دوره و پس آزمون و کسب قبولی دفترچه داوری درجه سه را دریافت خواهند کرد. آقایانی هم که دفترچه داوری ندارند، می توانند به همین شکل دفترچه داوری درجه سه را دریافت کنند.  اما کسانی که از قبل داور رشته پرورش اندام بودند، برای اینکه بتوانند در مسابقات فیتنس قضاوت داشته باشند، حتما باید این سمینار بین المللی را پشت سر گذاشته باشند.

امیری در پایان گفت: تا تاریخ 10 تیرماه می‌بایست هر استان 4 خانم و 2 آقا را برای حضور در سمینار بین المللی داوری فیتنس معرفی کند.