1403/02/04

خراسان رضوی، برترین هیات استانی فدراسیون بدنسازی در سال 99/ کرمی: نتایج ارزیابی عملکرد استان ها در تصمیمات فدراسیون نقش پررنگی خواهد داشت

رییس کمیته استان های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بعد از بررسی دقیق بر اساس شاخصه های ارزیابی فدراسیون، هیات استان خراسان رضوی به عنوان برترین هیات استانی بدنسازی در سطح کشور در سال 99 معرفی شد.

سعید کرمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص این انتخاب اظهار داشت: ارزیابی فدراسیون از عملکرد هیات های استانی در سال 99 بر اساس گزارشی که خود استان ها اعلام کردند و همچنین شاخصه هایی که اعضای هیات رییسه و روسای کمیته ها در نظر گرفتند، انجام شد. در نهایت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی به عنوان برترین هیات سال 99 برگزیده شد.

وی افزود: بر اینکه رتبه بندی عادلانه ای داشته باشیم، هیات های استانی را به سه تیپ A، B و C تقسیم بندی کردیم. در تیپ A استان هایی که جمعیت بیشتری را در خود جای دادند و قدمت بیشتری در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دارند، قرار گرفتند. همچنین در تیپ B و C به ترتیب استان هایی که از ورزشکاران کمتر و قدمت کمتری برخوردار بودند، قرار گرفتند. اینطور نبود که بخواهیم دو استان با شرایط متفاوت را با هم مقایسه کنیم.

رییس کمیته استان های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شاخصه های ارزیابی عنوان کرد: حضور در مسابقات، تیمداری در لیگ، نتایج مسابقات لیگ، تعداد مسابقات در استان ها، میزبانی های ملی، دوره های آموزشی، نتایج ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور، تعاملات اداری، نحوه مبارزه با دوپینگ و درصد افزایش ورزشکاران از شاخصه های ارزیابی ما بود که بر اساس آن ها استان خراسان رضوی به عنوان برترین هیات استانی فدراسیون بدنسازی در سال 99 انتخاب شد.

کرمی در پایان گفت: با توجه به نگاه جدی رییس فدراسیون به این موضوع قطعا نتایج ارزیابی عملکرد استان ها، در بحث تفویض اختیار بیشتر به استان ها، تقسیم بودجه، اعطای میزبانی های ملی و بین المللی و... در طول سال نقش خواهد داشت.