1403/02/01
رییس سازمان لیگ خبر داد؛

30 خرداد، آخرین فرصت نقل و انتقالات 4 تیم برتر لیگ پاورلیفتینگ/ هر تیم می تواند 2 ورزشکار جدید جذب کند

طبق اعلام رییس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، 4 تیم حاضر در دور نهایی لیگ پاورلیفتینگ می توانند تا روز 30 خرداد نهایتا 2 ورزشکار به تیم خود اضافه کنند.

حسین شیروانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با امکان جذب ورزشکاران جدید برای 4 تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: با برگزاری دور رفت و برگشت لیگ پاورلیفتینگ، تیم های برنای بابلسر و هیات کرمانشاه از گروه الف و ملی حفاری اهواز و نیروی زمینی ارتش از گروه ب به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی افزود: 4 تیم راه یافته به مرحله نهایی می توانند تا تاریخ 30 خردادماه اقدام به جذب ورزشکاران جدید کنند. البته این سقف جذب ورزشکار برای هر تیم دو نفر در نظر گرفته شده است. این ورزشکاران در صورتی که در مرحله مقدماتی با تیم دیگری قرارداد داشتند، باید رضایت نامه تیم قبلی خود را برای عقد قرارداد با تیم جدید به همراه داشته باشند تا قراردادشان به ثبت برسد.

رییس سازمان لیگ در ادامه عنوان کرد: با توجه به زمان برگزاری دور نهایی تیم ها از امروز فقط 5 روز فرصت دارند تا لیست خود را برای مرحله نهایی تغییر دهند و همانطور که اعلام کردم جذب ورزشکار هم تا سقف 2 نفر برای هر تیم مجاز است.

شیروانی در پایان گفت: امیدوارم شاهد یک رقابت جذاب و عادلانه در دور نهایی اولین دور لیگ پاورلیفتینگ باشیم و در نهایت هر تیمی که حقش است، عنوان قهرمانی را کسب کند.