1403/01/09
حسینی، رئیس کمیته آموزش هیات بدنسازی خراسان رضوی:

امیدوارم خراسان رضوی در بخش آموزش جزو برترین های کشور باشد

رئیس کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اجتماعی مشکلات زیادی در بحث آموزش و برگزاری دوره‌ها ایجاد کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، مجتبی حسینی در خصوص برگزاری آزمون‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ و سایر فعالیت‌های معوقه گفت: در طی یکسال گذشته در کنار برنامه ریزی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به مخاطبان، ورزشکاران و مربیان یکی از اصلی ترین چالش‌های ما به پایان رساندن دوره‌ها و امتحانات معوقه بود.

وی افزود: در شرایطی که برگزاری آزمون کنکور، امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها با چالش رو به رو شده برای ما به عنوان یک هیات ورزشی کار سختی بود تا مجوز‌های برگزاری دوره‌ها و امتحانات اخذ شود.

وی در خصوص برگزاری آزمون مربیگری درجه ۲ و ۳ افزود: پیش از پایان سال ۱۳۹۹، شرایط لازم برای انجام این آزمون مهیا شده بود اما با درخواست شرکت کنندگان این ازمون به تعویق افتاد و با خیز دوباره ویروس کرونا متاسفانه دیگر امکان دریافت مجوز برای برگزاری آزمون حضوری وجود نداشت.

حسینی ادامه داد: مخاطبان هیات می‌دانند همواره در مسابقات و دوره‌هاي آموزشی فضا و امکانات مورد تاکید است اما برای  این دوره ما انتخابی جز شرایطی که مهیا شده بود نداشتیم و با این حال تلاش شد که دیگر زمان را از دست ندهیم و سریعتر تکلیف آزمون درجه ۲ و ۳ را مشخص کنیم.

مسئول کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: ما برخی از شکایات که قابل قبول بودند را به فدراسیون انتقال دادیم و امیدوارم با با بررسی این موارد، نتیجه برای همه شرکت کنندگان اعمال شود.

وی ادامه داد: در اکثر استان‌ها به دلیل محدودیت‌های کرونایی تمامی فعالیت‌ها تعطیل است اما یادمان نرود در خراسان رضوی تمامی مسابقات، تمرینات و اردوها با وجود محدودیت‌های کرونایی با تضمین هیات انجام شده است مانند همین آزمون که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در سالن ورزشی مهران در حالی برگزار شد که در هیچ سالن دیگر مشهد امکان کسب مجوز وجود نداشت.

حسینی ادامه داد: فدراسیون فصل جدیدی را در برگزاری دوره‌های آموزشی، امتحانات و سنجش مربیان آغاز کرده امیدوارم در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌های استان در جایگاه خوبی قرار بگیریم و مانند گذشته از استان‌های برتر کشور باشیم.