1403/02/01
شهریاری، استاندار آذربایجان غربی:

با تمام توان به دنبال برگزاری آبرومندانه جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان هستیم/ امیدوارم بتوانیم از اعتبار ایران دفاع کنیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: میزبانی رویدادهای بین المللی فرصت خوبی را جهت افزایش ظرفیت گردشگری فراهم می کند تا فرهنگ استان و کشورمان را به میهمانان خارجی معرفی کنیم.

محمد‌مهدی شهریاری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص قطعی شدن میزبانی ارومیه در اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان اظهار  داشت: پیش از این با آقای نصیرزاده صحبت‌های مقدماتی در خصوص اخذ این میزبانی انجام شده بود و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفت که در نهایت رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ پس از حضورش در استان آذربایجان غربی و بازدید از امکانات استان موافقت خود را با این میزبانی اعلام کرد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات بین المللی در توسعه ورزش استان بسیار موثر است، افزود: زمان حضور گاستون پاراژ در ارومیه درباره همکاری‌های بیشتر بین دو فدراسیون ایران و IPF در راستای گسترش و توسعه پاورلیفتینگ در کشور و استان آذربایجان غربی تبادل نظر شد. درباره اینکه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ چگونه می‌تواند به ایران در این مسیر کمک کند و چه امکاناتی برای ما فراهم می کند، به بحث و بررسی پرداختیم.

وی در ادامه تصریح کرد: میزبانی رویدادهای بین المللی فرصت خوبی را جهت افزایش ظرفیت گردشگری فراهم می کند تا فرهنگ استان و کشورمان را به میهمانان خارجی معرفی کنیم. با توجه به علاقه مندی مردم آذربایجان غربی به ورزش و فراهم بودن امکانات مناسب استان، آمادگی کامل برای ارائه بهترین میزبانی که درخور ورزشکاران و ورزش دوستان باشد را داریم.

شهریاری بیان کرد: قطعا میزبان خوبی برای این رقابت‌ها خواهیم بود. ارومیه دارای هتل پنج ستاره با خدماتی بسیار مناسب می باشد و مسابقات در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد. ما با تمام توان به دنبال برگزاری آبرومندانه جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه در اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان تعدادی از تیم های صاحب نام جهان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این رویداد بین المللی 5 مردادماه آغاز خواهد شد. ارومیه بارها در رشته های مختلف ورزشی میزبان بوده است که این امر بیانگر همدلي و همكاري مسئولان و برگزار کنندگان مسابقات است. این بار نیز سعی می کنیم در میزبانی سربلند باشیم و از اعتبار ایران دفاع کنیم.