1403/01/31

وفایی: تست دوپینگ همه قهرمانان فیتنس کشور منفی اعلام شد

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به صورت رندوم از نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور فیتنس تست دوپینگ گرفته شد که تمام نمونه های ارسالی از سوی آزمایشگاه کلن آلمان منفی اعلام شده است.

رضا وفایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص انجام تست دوپینگ از نفرات برتر اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: به صورت رندوم از نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور فیتنس تست دوپینگ گرفته شد و این نمونه ها را به آزمایشگاه "کلن" آلمان ارسال کردیم. به تازگی نتیجه تمام نمونه های ارسالی از سوی آزمایشگاه کلن آلمان منفی اعلام شده است و تمام ورزشکاران ما پاک معرفی شدند.

رئیس کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون بدنسازی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه مبارزه با دوپینگ برای فدراسیون بسیار حائز اهمیت است و رییس فدراسیون هم پیگیر ورزش پاک می باشد، بنا است از ورزشکاران در همه مسابقات رشته های زیر مجموعه فدراسیون‌ تست دوپینگ گرفته شود.  

وی در پایان با اشاره به اینکه تمایل فدراسیون به ورزش پاک و دوری از هرگونه تقلب در میدان رقابت ها است، گفت: از زمانی که دکتر نصیرزاده سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفته است، بعد از برگزاری هر مسابقه از ورزشکاران تست گرفته شد و این روند همچنان ادامه دارد. در مسابقات لیگ پاورلیفتینگ نیز در حین برگزاری رقابت ها از ورزشکاران تست گرفته می شود.