1403/02/01
علیزاده، مالک تیم استحکام سازه شانی بابلسر:

سالهای آینده هم در لیگ پاورلیفتینگ شرکت خواهیم کرد/ میزبان شدیم تا دینمان را به ورزشکاران ادا کنیم

مالک تیم استحکام سازه شانی بابلسر گفت: راهیابی بهترین تیم ها به جام باشگاههای جهان، مهمترین برآیند لیگ پاورلیفتینگ خواهد بود.

سیدحسن علیزاده شانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره شکل گیری لیگ پاورلیفتینگ و حضور تیم استحکام سازه شانی در این رقابت ها اظهار داشت: از زمانی که سعید داداش پور وارد هیأت بدنسازی بابلسر شد، جلساتی با یکدیگر داشتیم و هر دو اعتقاد داشتیم که باید بدنسازی و پرورش اندام را در استان ترقی دهیم. طبیعتا برگزاری لیگ می تواند کمک فراوانی به رشد پاورلیفتینگ از جمله کشف استعدادهای جدید این رشته کند. البته ورود به لیگ هزینه هایی برای تیم ها و اسپانسرها دارد، اما معتقدم همه ما دینی نسبت به ورزش داریم و باید تلاش کنیم برحسب توان مان، این دین را ادا کنیم. به همین خاطر در نخستین دوره رقابت های لیگ پیشقدم شدیم و میزبانی دور رفت را هم برعهده گرفتیم. امیدواریم برگزاری این مسابقات سبب شود که سایر اسپانسرها نیز بیشتر تشویق شوند تا به سمت ورزش بیایند.

وی درباره حضور 9 تیم در مسابقات لیگ بیان کرد: شروع کار با این تعداد تیم خوب است اما در ادوار بعدی می تواند تعداد تیم ها بیشتر شود؛ زیرا هر چه تعداد تیمها بیشتر باشد، جنبه رقابتی کار نیز بیشتر شده و کیفیت کار بالاتر می رود.

علیزاده درباره شرایط تیم استحکام سازه شانی و شانس این تیم برای درخشش در رقابتهای لیگ خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد، این است که بهترین های این رقابتها راهی مسابقات جام باشگاههای جهان می شوند و در این مسابقات نماینده ایران و مایه افتخار کشورمان خواهند شد. فرقی نمی کند چه تیمی باشد؛ مهم این است که آنها بچه های ایران هستند و همه دوست داریم که ورزشکاران مان در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند. ما هم به نفرات تیم استحکام سازه شانی امید داریم. لازم است از سرمربی تیم تشکر کنم. به نفرات تیم هم گفته ام که در حد توان خود، تلاش کنید و زحمت بکشید تا از عملکرد خودتان راضی باشید.

وی در این رابطه که آیا در سالهای آینده نیز تیمداری خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: قطعا در سالهای آینده هم در این مسابقات حضور خواهیم داشت. دوست داریم با پررونق شدن لیگ، مردم را بیش از پیش جذب این رشته کنیم.

علیزاده در خاتمه گفت: لازم است از رئیس فدراسیون بدنسازی تشکر کنم که زمینه ساز برگزاری این رقابتها شد. تا همین جای کار، بازخورد خوبی دیده ایم و انگیزه فراوانی برای هیات های مختلف ایجاد شد تا از لیگ پاورلیفتینگ استقبال کنند.