1403/01/10
ایوب بسامی، قهرمان دسته چهارم فیزیک کشور:

ما ورزشکاران حامی ورزش پاک هستیم/ هر زمانی بگویند برای تست دوپینگ آماده ام

قهرمان کشور دسته چهارم فیزیک گفت: ما برای حفظ سلامتی ورزش می کنیم و بسیار از قهرمانان ما الگوی جوانان کشور هستند.

ایوب بسامی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص جلسه بازبینی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی که روز جمعه 7 خرداد ماه برگزار می شود اظهار کرد: نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور کیش به بازبینی و انتخابی تیم ملی روز جمعه دعوت شده اند  تا منتخبین به بازی های جهانی اسپانیا اعزام شوند.

وی افزود: دکتر نصیرزاده همه جوره از ورزشکاران و این فدراسیون حمایت می کند که این امر بسیار مسرت بخش است و برنامه های بسیار خوبی در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

قهرمان فیزیک کشور در ادامه افزود: راه اندازی رقابت های لیگ در رشته های زیر مجموعه بخصوص در فیزیک و پرورش اندام بهترین خبری بود که امسال شنیدیم. جوانان بسیار زیادی با پتانسیل بالایی در کشور حضور دارند که تا به امروز بستر مناسبی برای به نمایش گذاشتن این استعداد و توانایی هایشان وجود نداشته است اما، با حضور دکتر نصیرزاده و راه اندازی لیگ شرایط مناسبی فراهم شده است تا علاقه مندان بیشتری وارد این رشته شوند.

 وی با اشاره به هدف فدراسیون در خصوص ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ تصریح کرد: اینکه فدراسیون خیلی جدی پیگیر مسئله مبارزه با دوپینگ است باعث خوشحالی ما شده، ما برای حفظ سلامتی ورزش می کنیم و بسیار از قهرمانان ما الگوی جوانان کشور هستند. هر زمانی که از من برای انجام تست دوپینگ دعوت شود، بی درنگ هر لحظه در هر مکانی که مد نظر باشد حاضر می شوم.