1403/01/10

کرباسی: در لیگ پاورلیفتینگ تست دوپینگ گرفته می شود/ ورزش پاک در راس اهداف فدراسیون است

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ماموران نادو در اولین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ حضور دارند و از ورزشکاران حاضر به صورت تصادفی تست دوپینگ گرفته می شود.

حسن کرباسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص انجام تست دوپینگ در رقابت های لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: ورزش پاک همواره شعار فدراسیون است و در راس اهداف ما قرار دارد، در همین راستا قرار است ماموران نادو در اولین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ حضور داشته باشند و از ورزشکاران حاضر به صورت تصادفی تست دوپینگ گرفته شود.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر این موضوع که دوپینگ خط قرمز فدراسیون است، افزود: از همین طریق به همه ورزشکاران حاضر در مسابقات لیگ هشدار می دهم که با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد. با توجه به تعهدی که سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی از ورزشکاران اخذ کرده است، در صورتی که تست ورزشکاری مثبت شود تمام جرائم این اتفاق به پای شخص ورزشکار خواهد بود.

کرباسی در پایان تصریح کرد: از تمام مربیان، سرپرستان و بخصوص ورزشکاران می خواهم که برای انجام رقابتی جوان‌مردانه ورزش پاک را سرلوحه کار خود قرار دهند. امیدوارم هفته آینده شاهد مسابقات خوبی در شهر بابلسر باشیم.