1403/01/31
به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان برگزار شد؛

برگزاری همایش " بدنسازی برای همه " در پارک بانوان رشت

با حضور 80 تن از بانوان علاقمند همایش " بدنسازی برای همه " به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان و کمیته همگانی هیات در پارک بانوان رشت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان ؛ به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام و کمیته همگانی این هیات همایش "بدنسازی برای همه" ویژه بانوان علاقمند به این رشته در پارک بانوان رشت برگزار شد . در این همایش که با استقبال گرم و پرشور ۸۰ نفر از بانوان و جمعی از فرهنگیان برگزار شد نفرات ابتدا بعد از گرم کردن به اجرای حرکات اسکات،لانچ،لانچ متناوب، جامپ اسکات، لیفت تک پا و پلانگ در ۳ ست ۱۲ تایی زیر نظر مربیان مربوطه پرداختند و در خاتمه پس از سرد کردن به تمرینات خود پایان دادند . در پایان همایش نیز از نفرات شرکت کننده با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

در حاشیه این همایش سودطلب مسئول کمیته ورزش همگانی هیات بدنسازی و پرورش اندام طی صحبت هایی گفت: همانگونه که قبل تر نیز گفته شده هدف از برگزاری همایش هایی از این دست علاقمند سازی عموم به ورزش و ایجاد آشنایی بیشتر آنها با ورزش بدنسازی و پرورش اندام خصوصا جنبه های همگانی این رشته مفرح ورزشی می باشد.

وی افزود: این سومین رویداد ورزشی به این شکل می باشد که با همت و یاری هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان برگزار شده است و اینجا جا دارد تشکر ویژه ازهمکاری و تلاش مستمر، خانم مقدس نایب رئیس ، هیات رئیسه و مربیان این هیات بابت این امر داشته باشم. ما در صدد هستیم که بطور مشترک این برنامه ها را با کمک هیات های ورزشی نیز برگزار کنیم و کمیته ورزش همگانی هیات های ورزشی دیگر استان را نیز به این شکل فعال کنیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصول گرم سال هستیم و موقعیت برای برگزاری برنامه هایی اینچنین بیش از قبل فراهم است، امیدوارم بتوانیم هرچه بیشتر با برگزاری آنها همگان را به انجام ورزش و اهمیت آن علاقمند کنیم.