1403/02/01

نصیری: شرایط حضور نفرات اول و دوم رشته‌های بادی کلاسیک و ماسکولار در جلسه بازبینی مهیا شد

رییس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با مساعدت رییس فدراسیون مقرر شد در رشته های بادی کلاسیک و ماسکولار هم نفراتی به بازی های جهانی اسپانیا اعزام شوند.

محمد نصیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری بازبینی از نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیش اظهار داشت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود قرار است بازبینی از نفرات اول و دوم رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک و بیلدینگ روز جمعه هفته آینده 7 خردادماه با حضور اعضای کمیته فنی صورت بگیرد.

وی افزود: بعد از بررسی های بیشتر و مذاکراتی که بنده با ریاست فدراسیون داشتم، با مساعدت دکتر نصیرزاده شرایط برای حضور نفرات اول و دوم رشته‌های بادی کلاسیک و ماسکولار هم در جلسه بازبینی مهیا شد. بدین ترتیب ورزشکارانی که در این دو رشته نیز در مسابقات کیش به مقام های اول و دوم دست پیدا کردند، می توانند جمعه 7 خردادماه در جلسه بازبینی جهت اعزام به بازی های جهانی اسپانیا حاضر شوند.

رییس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: ریاست فدراسیون بدنسازی نشان داده همواره حامی ورزشکاران است و به همین خاطر قصد داریم هم در رشته های فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج و هم در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بیلدینگ، بادی کلاسیک و ماسکولار نفراتی را به رقابت‌های برون مرزی اعزام کنیم. البته تصمیم نهایی بعد از جلسه بازبینی و با توجه به آمادگی ورزشکاران اتخاذ خواهد شد.