1403/02/04

برگزارى مراسم قرعه كشى با حضور مسوولان و قهرمانان/ تیمهای لیگ پاورلیفتینگ، حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد و تیمهای شرکت کننده در دو گروه این رقابتها، رقبای خود را در مرحله گروهی شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم قرعه کشی اولین لیگ پاورلیفتینگ با حضور مسوولان فدراسیون برگزار شد و تیمهای شرکت کننده رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

در این مراسم که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، حسن کرباسی دبیر و فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ، رضا سلطانی نژاد رئیس سازمان تیمهای ملی و دیگر مسوولان فدراسیون برگزار گردید، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان پاورلیفتینگ از جمله مهدی فاطمی قهرمان سابق پاورلیفتینگ کشور حضور داشتند.

 همچنین ابوالفضل قناعتی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، معین الدینی مشاور فراکسیون ورزش مجلس، بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیگر نفراتی بودند که مراسم را از نزدیک مشاهده کردند.

در این مراسم ابتدا کلیپیی از تاریخچه پاورلیفتینگ در ایران و ثبت قرارداد تیمها در سازمان لیگ پخش شد و آن گاه در کلیپی یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عایل پدر پاورلیفتینگ ایران گرامی داشته شد و از فرزندان وی هم تجلیل به عمل آمد.

در نهایت قرعه کشی با حضور دو تن از قهرمانان پاورلیفتینگ برگزار شد و تیمهای هیأت استان کرمانشاه، آذرسالاوان ارومیه، هیات استان خراسان رضوی، برنای بابلسر و ایرانیان فارس در گروه اول و بهمن اسپرت، نیروی زمینی ارتش، هیات استان چهارمحال و بختیاری و ملی حفاری ایران در گروه دوم قرار گرفتند.