1403/01/10

آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد/ عبدی پور: برای پرونده هایی که در دادسرا باز هستند، رای صادر نشد

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با تصمیم اعضای کمیته انضباطی فعلا برای پرونده هایی که در دادسرا باز هستند، رای صادر نکردیم.

محرم عبدی پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری جلسه امروز کمیته انضباطی اظهار داشت: اولین پرونده ای که در جلسه امروز بررسی شد، مربوط به پرونده شکایت متقابل آقایان اکبر خزایی و کاوه سنجری از یکدیگر بود. بعد از بررسی تمامی جوانب و با توجه به اینکه این دو نفر در دادسرا نیز طرح شکایت کرده بودند، مقرر شد کمیته انضباطی بعد از اعلام رای از سوی دادسرا، در این خصوص تصمیم گیری کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز به موضوع تعهد یکی از خبرنگاران در یکی از شعبه های دادگاه مبنی بر عدم فعالیت رسانه ای پرداخته شد. مسئول این رسانه دو هفته فرصت دارد تا از شعبه مربوطه نامه ای بیاورد که تعهد قبلی اش ملغی شده است. با توجه به تعهدی که ایشان در دادگاه داده، فعلا نمی تواند فعالیتی در حوزه رسانه ای رشته بدنسازی و پرورش اندام داشته باشد.

عبدی پور در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص 8 داوری که پیش از این با توبیخ و درج در پرونده روبرو شده بودند، تصمیم بر این شد در صورتی که تا دو هفته آینده با مراجعه به کمیته انضباطی فدراسیون تعهد کتبی ندهند، تصمیم جدیدی اتخاذ شود. 

وی در پایان در خصوص شکایت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران از مجید امانی بیان داشت: رسیدگی به این شکایت به جلسه بعدی موکول شد.