1403/02/01

پورآزاد: در هر شرایطی حامی ورزشکاران هستیم/ اسپانسر خوب پیدا نشد، هیات حمایت کرد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: با قدرت در لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور به پشتوانه جوانان استان حضور خواهیم یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، مراسم ثبت قرارداد‌های بازیکنان تیم پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور جبار قوچان نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سروش پورآزاد رئیس هیات و فتوحی دبیر سازمان لیگ بدنسازی و پرورش اندام در مشهد برگزار شد و خراسان رضوی رسما از ترکیب نفرات تیم خود برای رقابت در این اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتنگ کشور رو نمایی کرد، این رقابت‌ها‌ با حضور 8 تیم از سراسر کشور رسما از اول خرداد با قرعه کشی رقابت‌ها استارت خواهد خورد.

سروش پور آزاد در این مراسم اظهار کرد: خراسان رضوی با برگزاری منظم مسابقات، استعدادیابی و اعزام به رقابت‌های کشوری در رشته پاورلیفتینگ شرایط خوبی طی 2 سال گذشته پیدا کرده بود و همین مسئله سبب شد، حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ به صورت جدی بررسی شود، برگزاری این لیگ اقدام خوبی از سوی فدراسیون است و مطمئنا در سال‌های آتی به حرفه‌ای شدن ورزشکاران کمک می‌کند.

وی افزود: تیم‌های خوبی برای حضور در این لیگ آمادگی خود را اعلام کردند و با برخی از ورزشکاران ما هم وارد مذاکره شدند، در استان با مجموعه‌ای به عنوان حامی مالی که شرایط حضور به عنوان باشگاه در لیگ برتر را داشته باشد به توافق نرسدیم و هیات خودش به این موضوع وارد شد تا حضور قدرتمندی در اولین دوره این رقابت‌ها داشته باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ترکیبی بومی و جوان از استان مهیا این رقابت‌ها شده که امیدوارم رقابت خوبی را در کنار سایر تیم‌ها در اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور به نمایش بگذارند. 

پورآزاد عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های حاصل از آن شرایط مالی سختی را برای هیات و باشگاه‌ها به عنوان چرخه اقتصادی این رشته ایجاد کرده اما برگزاری لیگ می‌تواند پویایی و انگیزه را برای ورزشکاران ایجاد کند، در همین راستا از حضور ورزشکاران در تمامی رقابت‌های کشوری حمایت خواهیم کرد.