1403/01/09

هشت داور دیگر موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند

اسامی هشت داور دیگری که آزمون های تئوری و عملی دفترچه داوری بین المللی فدراسیون را با موفقیت پشت سر گذاشتند از سوی کمیسیون داوران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرورین ماه سال جاری در جریان اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در روزهای 19 و 20 کلاس‌های بین المللی داوری با تدریس پاول فیلبورن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام در هتل اسپیناس پالاس تشکیل شد، تعدادی از داوران درجه یک فدراسیون در آزمون عملی این دوره موفق به اخذ نمره قبولی شدند که روز گذشته 27 اردیبهشت ماه 9 نفر از آن ها برای مصاحبه نهایی به منظور اخذ دفترچه بین المللی داوری در محل فدراسیون حاضر شدند.

از تک تک داوران در حضور کارگروهی متشکل از عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری، حمیدرضا بوجاریان سرپرست کمیسیون داوران، خسرو محمدی سرپرست نایب رئیسی کمیسیون داوران و محمد جوزدانی دبیر کمیسیون داوران مصاحبه به عمل آمد.

در پایان از میان 9 داور حاضر، هشت نفر به‌نام‌های هدایت احمدی فر از استان خوزستان، حمید نصاری از استان بوشهر، امیر پورجعفر از استان البرز، ابراهیم روحی از استان چهارمحال و بختیاری و همچنین پویا شوکتی، محمد دهقانی، عباس نیک فرجام، و مصطفی روشن از استان تهران موفق به اخذ دفترچه بین المللی شدند.