1403/02/06

برگزاری سومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی/ میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2023 در مرحله نهایی قرار گرفت

سومین جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در سومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که امروز(دوشنبه 27 اردیبهشت ماه) در محل فدراسیون برگزار شد، اعضای هیات رییسه در خصوص برنامه ها و فعالیت های پیش روی فدراسیون به بحث و گفت و گو پرداختند.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا فیروزی نایب رییس، حسن کرباسی سرپرست دبیری، زهره مرزوقی نایب رییس بانوان، حسین اخلاقی عضو هیات رییسه، امیر رامشی سرپرست خزانه داری و مهدی مستجاب الدعوه بازرس فدراسیون در این نشست حاضر بودند.

یکی از مصوبات مهم این نشست موافقت و حمایت هیات رییسه با بحث میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2023 پرورش اندام بود که در مرحله نهایی شدن قرار دارد.

همچنین در این نشست چارت فدراسیون، آیین نامه انضباطی، حق الزحمه مدرسان و داوران، اساسنامه سازمان لیگ و انستیتوی بین المللی فدراسیون به تصویب اعضا رسید.

از سوی دیگر مقرر شد با توجه به موافقت فدراسیون جهانی پرورش اندام با افتتاح آکادمی بین المللی IFBB در ایران، به زودی این آکادمی در مکانی که فدراسیون در نظر می گیرد، تاسیس و بهره برداری شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات مسعود حیدرزاده، سرپرست کمیته همگانی به خاطر برگزاری پویش و مسابقات مچ اندازی همگانی با مشارکت 140 نفر تقدیر شد.