1403/02/01

پیام تبریک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فرا رسیدن ٢٧ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات بر فعالان این عرصه شغلی را تبریک گفت. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، روابط عمومی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است. روابط عمومی به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان‌های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان‌ها با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه‌های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان‌، افکار عمومی، رسانه‌ها و سازمان‌های دیگر ایجاد شده است. 


روابط عمومی با تلاشی آگاهانه خود موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.


در پایان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فرا رسیدن ٢٧ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به همکاران عزیز در روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی، هیات های استانی بدنسازی و پرورش اندام و سایر نهادها و ارگان ها تبریک عرض می نماید.