1403/01/10

فيتنس چلنج، رشته اى براى همه/ زندی: رقابت های انتخابی تیم ملی یک هفته به تعویق افتاد

با اعلام سرپرست کمیته فیتنس، اولین دوره رقابت های انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در اولین ماه از سال 1400 اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در سه رشته فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل در حالی برگزار شد که سطح برگزاری رقابت ها حتی تحسین رییس فدراسیون جهانی را هم به همراه داشت. بعد از برگزاری موفق این دوره از رقابت ها، حالا نوبت به رشته نوپای فیتنس چلنج رسیده است.

سرپرست کمیته فیتنس با هماهنگی مسئولان فدراسیون بدنسازی خیلی زود مقدمات برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج را فراهم کرده تا در اولین فرصت و با بالاترین کیفیت اولین دوره رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود و نفرات برتر خودشان را برای اعزام به مسابقات جهانی آماده کنند.

زندی در این باره گفت: فیتنس چلنج به عنوان رشته ای نوپا که قرار است اولین دوره مسابقات جهانی آن به میزبانی اسپانیا و با حضور نمایندگان ایران برگزار شود، خیلی زود جای خود را در ورزش ایران باز کرده است. اعلام آمادگی قهرمانان آماده و نامدار برای حضور در مسابقات فیتنس چلنج هم نشان از پتانسیل بالا و جذابیت این رشته نوپا دارد.

وی با اعلام تعویق یک هفته ای مسابقات اضافه کرد: برای اینکه ورزشکاران فرصت کافی برای آماده سازی خود داشته باشند، تصمیم بر این شد مسابقات یک هفته به تعویق بیفتد. طبق برنامه جدید مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی در بخش آقایان 6 خرداد و در بخش بانوان 7 خرداد برگزار می شود.

با وجود تعویق یک هفته ای فرصت زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده و همه علاقه مندان به فیتنس و مخاطبان پرتعداد فدراسیون بدنسازی، انتظار برگزاری یک نبرد جذاب و دیدنی را می کشند. پس با این شعار به استقبال یک اتفاق بزرگ و نوشتن برگ جدیدی از تاریخ می رویم: "فيتنس چلنج، رشته اى براى همه"