1403/01/10

فرهنگ مهر: حضور فارس در لیگ پاورلیفتینگ خواسته ورزشکاران بود/ امیدوارم مسابقه ای در شان نام بزرگ فدراسیون برگزار کنیم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: جا دارد از ریاست فدراسیون تشکر کنم که به ما اعتماد کردند و میزبانی مسابقات مهم انتخابی تیم ملی را به شیراز سپردند.

محمدعلی فرهنگ مهر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: با دید مثبت ریاست محترم فدراسیون درباره برنامه های پیش رو ما شاهد نوآوری در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بودیم که یکی از آن ها راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ به حساب می آید. لیگ پاورلیفتینگ کشور از این جهت حائز اهمیت است که ما در آینده نه چندان دور شاهد رونق اقتصادی در خصوص وضعیت معیشتی ورزشکاران پاورلیفتینگ خواهیم بود که در نوع خود یک کار جدید است. در گذشته این قشر حتی از حمایت های حداقلی هم برخوردار نبودند.

وی افزود: حالا اسپانسرهای مختلفی به این عرصه وارد شده اند و با راه اندازی و رونق لیگ، شاهد رشد و توسعه این رشته در سطح بین المللی و البته رونق اقتصادی برای ورزشکاران خواهیم بود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در خصوص تیمداری این استان در لیگ پاورلیفتینگ عنوان کرد: فارس از دیرباز قطب پاورلیفتینگ کشور در همه رده ها بوده است. ما امسال با توجه به آسیب جدی ای که کرونا به ورزش و باشگاهها زده بود، قصد حضور در لیگ را نداشتیم، اما بعد از انتشار اخبار لیگ پاورلیفتینگ از سوی فدراسیون و حضور برخی از استان ها در این رقابت ها با استقبال و فشار دور از انتظاری از سوی ورزشکاران در استان فارس مواجه شدیم. همین موضوع باعث ترغیب ما شد که فراخوان بزنیم و از آن به بعد زحمات این کار با کمیته پاورلیفتینگ ما که در راس آن آقای حسن مفرح حضور دارند، بود. رکوردگیری از اعضای تیم انجام شد و انشاله تیم فارس با قدرت در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

فرهنگ مهر در رابطه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون برای میزبانی شیراز در مسابقات فیزیک انتخابی تیم ملی در مردادماه گفت: جا دارد از ریاست محترم فدراسیون جناب آقای دکتر نصیرزاده تشکر کنم که به ما اعتماد کردند و میزبانی این مسابقات مهم که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، به شیراز سپردند. این مسابقات 21 و 22 مردادماه در شیراز برگزار خواهد شد و انشاله که بتوانیم کمافی السابق به عنوان یک سرباز وظیفه شناس در خدمت ورزش کشور و جوانان این مرز و بوم باشیم و بتوانیم مسابقه ای در شان نام بزرگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار کنیم.