1403/01/30
در دیدار سرپرست کمیته بدنسازی با داورزنی مطرح شد؛

اعلام آمادگی رئیس فدراسیون والیبال برای برگزاری دوره های تخصصی تربیت مربی بدنسازی

فدراسیون والیبال برای برگزاری دوره های تربیت مربی بدنساز رشته های ورزشی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جلسه ای که بین سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال برگزار شد، دو فدراسیون بدنسازی و والیبال به توافق رسیدند که فدراسیون والیبال به صورت تخصصی از کلاسهای آموزشی تربیت مربی بدنساز ویژه والیبال استفاده کند.

شهرام آهنجان، سرپرست کمیته بدنسازی درباره این دیدار گفت: در دیداری یک ساعته که با رئیس فدراسیون والیبال داشتیم، رئیس سازمان لیگ نیز حضور داشت و همگی تأکید داشتند که والیبال نیز به صورت تخصصی نیاز به دوره های بدنسازی دارد.

وی افزود: به این ترتیب قرار شد کارگروهی داشته باشیم تا مشخص شود این دوره ها چه ویژگی داشته باشند. همچنین نظر همگی روی این مساله است که چنین دوره های آموزشی به صورت مستمر ویژه مربیان آقایان و بانوان برگزار گردد.

سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: به زودی در فدراسیون جلسه ای خواهیم داشت تا اساتید و مدرس ها را مشخص کنیم. برای تدریس دوره ها از اساتید دکترای متخصص که سابقه تدریس دروس مربوطه و همکاری با فدراسیون را دارند، بهره خواهیم برد. 

آهنجان خاطرنشان کرد: همواره تلاش ما بر این است که اساتید و دروس کاملا به روز باشند. برای مثال 15 عنوان درسی در برنامه تدریس قرار داده ایم و همچنین لازم است که اساتید با تازه ترین متدهای علمی بدنسازی آشنا باشند و تا از نظر علمی چیزی از سطح اول دنیا عقب نباشند.

سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه درباره شرایط حضور داوطلبان اذعان داشت: نفراتی که در کلاسهای مورد نظر فدراسیون های بدنسازی و والیبال شرکت می کنند باید حداقل مدرک درجه 3 مربیگری داشته باشند. کلاسهای ما در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود و پس از آن که نفرات دوره عمومی را پشت سر گذاشتند، می توانند در دوره تخصصی بدنسازی حضور یابند.