1403/01/31

فدراسیون بدنسازی پیش قدم در تربیت مربیان متخصص بدنسازی ویژه های رشته های ورزشی/ تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون های بدنسازی و ترای اتلون امضا شد

در جلسه ای که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده و مهدی گودرزی روسای فدراسیون های بدنسازی و ترای اتلون برگزار شد، دو فدراسیون تفاهمنامه همکاری با یکدیگر امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جلسه ای که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون و تعدادی از مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مهدی گودرزی رئیس و محسن حمیدی دبیر فدراسیون ترای اتلون برگزار شد، دو فدراسیون تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

از جمله مهمترین موارد این تفاهمنامه می توان به ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت­های مشترک ورزشی بر اساس نیازهای طرفین و همکاری فی­مابین درخصوص آموزش مربیان، مدرسان و کارشناسان ورزشی به منظور توسعه و گسترش رشته­ های ورزشی زیر مجموعه هر دو فدراسیون در بین مردم کشور اشاره کرد.

حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه اندازی ورزش ترای اتلون سالنی در باشگاه های بدنسازی و مشارکت و همکاری در زمینه تجهیز و راه اندازی فضای مناسب انجام ورزش ترای اتلون سالنی در سطح کشور از دیگر مواردی بود که مورد توافق طرفین واقع گردید. 

همچنین تلاش مشترک به منظور تأمین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری بخش های ورزش قهرمانی و حرفه ای طرفین  بر اساس نیاز متقابل دو فدراسیون، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء دانش بدنسازی در ورزشکاران و مربیان ترای اتلون سراسر کشور و استفاده از دانش و تخصص مربیان و مدرسان و تبادل سرفصل های آموزشی بین فدراسیون­های مذکور نیز مورد توافق دو فدراسیون واقع شد.