1403/01/10
پیام حسن نژاد، ملی پوش فیتنس اسپرت:

در اجرای حرکات نمایشی آمادگی خوبی دارم/ در اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت نکات مثبتی به ما گوشزد شد

عضو تیم ملی فیتنس اسپرت گفت: زحمت هایی که در راستای برگزاری مسابقات و اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت کشیده شده است، خیلی ارزشمندتر از تمام مسائل است و به راحتی می توان هر کم و کاستی در این زمینه را نادیده گرفت.

پیام حسن نژاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور در اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت اظهار داشت: برای اولین بار در رشته فیتنس تیم ملی شکل گرفته است و اردوی کوتاه مدت ما در سطح خیلی خوبی منتخب برگزار شد. تمام این اتفاق ها برای نخستین بار رقم خورد. زحمت هایی که در راستای برگزاری مسابقات و اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت کشیده شده است خیلی ارزشمندتر از تمام مسائل است.

ملی پوش تیم فیتنس اسپرت با اشاره به اینکه حضور مسئولان و مربیان دلگرم کننده بود و نکاتی که توسط مسئولان و رییس سازمان تیم های ملی گوشزد شد، بار مثبت داشت و ما را برای تلاش بیشتر در این مسیر مصمم تر کرد، افزود: همه چیز واقعاً خوب بود و راهنمایی ها و بازخوردهای موثری گرفتیم. توضیحاتی هم در خصوص مسابقات جهانی ارائه شد اما چون تابحال از ایران تیمی حضور نداشته است خیلی از مسائل هنوز واضح و روشن نیست.

وی با تاکید بر این موضوع که جو صمیمی و دوستانه ای در اردوی ما حاکم بود، تصریح کرد: در بعد اجرای حرکات نمایشی آمادگی خوبی دارم و اما در بعد ترکیب بدنی به زمان بیشتری نیاز دارم تا به نکات گفته شده توسط مربیان بپردازم و به تغییرات مد نظر دست پیدا کنم. قطعاً نمی شود یک شبه تغییرات زیادی ایجاد کرد.

"پیام حسن نژاد" 7 فروردین ماه 1368 در استان بوشهر به‌دنیا آمد و در حال حاضر ساکن تهران است. وی از 10 سالگی وارد دنیای ورزش شد و چون بعد زیبایی بدن و اجرای حرکات خاص و نمایشی در ورزش از علاقه مندی هایش بود، به محض برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس که با علاقه مندی حسن نژاد برابری می کرد پا به عرصه این رشته گذاشت و اکنون اردو نشین تیم ملی فیتنس اسپرت جهت اعزام به مسابقات جهانی است.