1403/01/10
انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی اعلام کرد؛

برگزاری دوره مربیگری درجه یک و 2 و بدنسازی بانوان و آقایان

انستیتوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری دوره مربیگری درجه یک و درجه 2 و بدنسازی بانوان و آقایان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، برای نخستین بار انستیتوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دوره مربیگری درجه یک بدنسازی ویژه بانوان را برگزار می کند. همچنین یک دوره مربیگری درجه یک ویژه آقایان نیز در دستور کار انستیتوی فدراسیون قرار دارد که پیش ثبت نام این دوره ها توسط مدیر دوره با توجه به شرایط ذیل آغاز شده است.

علاقه مندان جهت شرکت در دوره مربیگری درجه یک باید مدارک مربوطه را به صورت فایل PDF به فرمت نام و نام خانوادگی به شماره مدیر دوره در واتس اپ ارسال نمایند.

  • تصویر 3 سمینار پیش نیاز درجه یک به همراه تصویر 3 سمینار مربوط به دوره مربیگری درجه 2 و 3 سمینار مربوط به دوره مربیگری درجه 3
  • عکس پرسنلی
  • مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
  • اسکن کارت ملی و شناسنامه
  • ثبت نام در سامانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پرداخت حق عضویت
  • کارنامه دوره تئوری عمومی درجه یک یا مربیگری درجه یک رشته ای دیگر

 

گفتنی است یک دوره مربیگری درجه 2 ویژه بانوان و آقایان نیز برگزار خواهد شد که علاقه مندان جهت حضور در این دوره باید حداقل 23 سال را تمام کرده باشند و مدارک خود را جهت پیش ثبت نام همانند دوره درجه یک بدنسازی به شماره واتس اپ مدیر مربوطه ارسال نمایند.

شایان ذکر است، تصویر 3 سمینار پیش نیاز درجه 2 و 3 سمینار مربوط به دوره مربیگری درجه 3 از مدارک مرتبط با دوره درجه 2 بدنسازی است.

زمان برگزاری و نحوه برگزاری متعاقباً اعلام می گردد.

مدیر برگزاری دوره های مربیگری بانوان یک خانم ابوالفتحی با شماره تماس 09912375820 و مدیر برگزاری دوره های مربیگری آقایان آقای شمسی با شماره تماس 09183647395 می باشند.